سرمای تهران جان یک کارتن خواب را گرفت/ چرا گرمخانه های شهرداری جمع شد؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ سید هادی کسایی زاده/ سال 91 بود که در فصل زمستان بیش از 40 واحد ویژه از سوی شهرداری تهران کار جمع آوری کارتن خواب ها را در دستور کار قراردادند.

آن دوران ظرفیت گرمخانه ها بیش از 2 هزار نفر بود و مسئولان شهرداری تهران قول دادند این ظرفیت را افزایش دهند و حتی عنوان شد 3 گرمخانه جدید در تهران ایجاد شود.

حالا پس از گذشت 4 سال رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات شهرداری تهران گفته به دلیل سرمای هوا حضور مددجویان در مددسراها با افزایش حداقل ۲۰ درصدی رو به رو بوده به طوری که مددسرای خاوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر ۵۵۰ مددجو را پذیرش کرد و مددسرای منطقه ۹ نیز به رغم ظرفیت ۹۰ نفره، ۱۳۰ مددجو را در خود جای دارد.

شاید این سوال پیش آید که چرا پس از گذشت 4 سال تعداد گرمخانه ها کاهش یافته و دیگر خبری از اقدامات شهرداری برای جمع آوری کارتن خواب ها نیست؟

این سوالات در حالی است که شب گذشته یک کارتن خواب تهرانی در منطقه سعادت آباد تهران جان خود را از دست داده است. خبری که در میان اخبار ارائه خدمات شهرداری تهران در کربلا گم شده است.

آیا مرگ های دیگری هم بر اثر سرمازدگی کارتن خواب ها در تهران رخ داده است؟ سوالی که دیگر سازمان خدمات رفاه شهرداری تهران دیگر به آن پاسخ نمی دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false