سرطان‌هایی که از بیماری‌ گوارشی ناشی می‌شوند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  کیوان الچیان اظهار کرد: منشا بسیاری از بیماری‌ها مشکلات بیماری‌های گوارشی هستند و برخی از بیماری‌های قلبی و کلیوی و ریوی در اثر ابتلا به بیماری‌های گوارشی ایجاد می شوند. افرادی که دچار رفلاکس در شب‌هنگام و خصوصا در سنین بالا هستند زمینه ابتلا به بیماری‌ عفونت‌های تنفسی را دارند.

بر اساس این خبر، این متخصص گوارش گفت: در افراد دچار به بیماری‌های گوارشی امکان خراب شدن دندان آنها وجود دارد و به عبارت دیگر هنگامی که اسید معده به سوی بالا حرکت می‌کند با برخورد دندان پوسیدگی ایجاد می‌کند. همچنین زخم معده ممکن است پیش‌زمینه برخی بیماری‌ها و سندرم‌ها را جبران نماید که باید سریعا درمان گردد.

الچیان تاکید کرد: سرطان‌های روده از دیگر عوارض بیماری‌های گوارشی است و افرادی که به یبوست‌های مزمن مبتلا هستند حتما باید بهداشت را رعایت نمایند تا به این مورد دچار نشوند. نوع تغذیه و چگونگی میل کردن آن را در ابتلا به بیماری‌های گوارشی مهم است چرا که بیماری‌های گوارشی به دلیل تغذیه نامناسب بیماری‌های ریوی و قلبی را ایجاد می‌نماید. افراد برای هضم راحت مواد غذایی تا گرسنه نشدند غذا میل نکنند و هنگام خوردن باید غذا را خوب بجوند. همچنین مایعات به جز قبل و بعد و هنگام غذا خوردن به اندازه کافی بنوشند.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: غذاهای شیرین باید کمتر استفاده شود چون پوسیدگی دندان را افزایش می‌دهد و همچنین عفونت‌های تنفسی در این حالت افزایش می‌یابد و افراد با رعایت شیوه درست غذا خوردن و غذای مناسب می‌توانند به دستگاه گوارش خود کمک نمایند.

فارس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false