زندان در انتظار زائران بدون ویزا و گذرنامه اربعین حسینی خواهد بود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، محمدرضا مروارید ظهار کرد: تمامی زائران اربعین حسینی باید مدارک لازم اعم از ویزا، گذرنامه و بیمه را در اختیار داشته باشند و بدون این مدارک خروج از مرزها مشکل‌ساز خواهد شد.

وی ادامه داد: قوانین عراق به گونه‌ای است که با زائران بدون مدارک برخورد قانونی می‌کنند و زندان به همراه جریمه در انتظار اینگونه افراد است.

استادار ایلام درباره 4 بانده شدن جاده ایلام به مهران نیز عنوان کرد: 80 کیلومتر از این جاده 4 بانده شده و بخش‌هایی از آن که هنوز 4 بانده نشده است هم کنار گذر دارد و راه‌های عبور و مرور زائران تا حدود زیادی تسهیل شده است.

مروارید تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال نزدیک به 2 میلیون نفر از مرز مهران به عتبات عالیات به اربعین حسینی رهسپار شوند و تمامی زیرساخت‌ها نیز تا حدود زیادی فراهم شده است.

وی درباره زیرساخت‌های مرز مهران گفت: شاید برخی مشکلات در مسیر مرز مهران وجود داشته باشد اما غالب آنها حل شده و یک روزه تمام مشکل رفع نمی‌شود؛ به دنبال این هستیم تا تمامی زیرساخت‌ها را برای زائران فراهم آوریم.

استادار ایلام درباره موکب‌ها و برپایی آنها در مرز مهران نیز، اظهار کرد: ما تمام توان خود را بر روی برگشت زائران اربعین گذاشته‌ایم و سعی می‌کنیم حجم پذیرایی را در آن ایام افزایش دهیم.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false