روشی آسان برای افزایش دور بازو! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به‌ گزارش ‌پایگاه خبری جامعه خبر، برخی حرکات که برای افزایش حجم بازو موثر هستند متداول نیستند. این حرکات می‌توانند رشد عضلات جدید را تحریک کنند.

این حرکات عبارتند از:

۱. وزنه چکشی:

تنها لازم است که دو وزنه در دست بگیرد و از ناحیه آرنج دست را خم کرد. وزنه‌ها را به سمت شانه ببرید و دوباره آن‌ها را پایین بیاورید.

۲. وزنه معکوس با هالتر:

برای انجام این حرکت باید یک هالتر را با دو دست نگه دارید. دست را از آرنج خم کرده هالتر را به سمت شانه‌ها بیاورید و سپس با صاف کردن آرنج هالتر را پایین بیاورید. در این حرکت پشت دست‌ها باید سمت بدن باشد. در واقع کف دست‌ها به سمت زمین قرار می‌گیرد.

۳. انواع مختلف شنای سوئدی:

شنای سوئدی بر روی شکم و سینه نیز کار می‌کنند.

۴. پشت بازو با سیمکش:

برای انجام این حرکت نیاز به سیمکش دارید. باید با کمک عضلات پشت بازو و سیمکش را بالا و پایین ببرید. در این حرکت دست تنها از آرنج به پایین حرکت می‌کند و بازو به بدن چسبیده باقی می‌ماند.

۵. پرس فرانسوی:

در این حرکت بر روی زمین دراز می‌کشید. هالتر را ابتدا بالای نگه دارید. بعد از پشت سر دست را خم کرده و هالتر را پایین بیاورید.

۶. بارفیکس

۷. اسکال کراشر:

برای انجام این حرکت باید بر روی نیمکت دراز بکشید. دو وزنه یا یک هالتر در دست بگیرید. ابتدا دست خود را صاف کنید و وزنه را بالای سر نگه دارید. سپس وزنه را پایین بیاورید و روی سر نگه دارید.

۸. ‌اسپایدر کرل:

بر روی نیمکت روی شکم دراز بکشید. آرنج‌ها را به لبه نیمکت تکیه دهید. در دست یک هالتر نگه داریم. ابتدا آرنج‌ها را خم کرده هالتر را به بدن نزدیک کنید. سپس دست را صاف کنید و هالتر را از بدن دور کنید.

۹. دیپز:

در حالی که در کنار یک نیمکت بر روی زمین نشسته‌اید دست‌ها را از پشت سر بر روی نیمکت بگذارید و با کمک بازوها بدن را بالا بیاورید.

۱۰. پرس سینه با دست‌های نزدیک به هم:

حرکت پرس سینه با هالتر را انجام دهید اما در این حرکت دست‌ها را کمی نزدیکتر به هم قرار دهید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false