رهبرمعظم انقلاب در جمع مردم زلزله‌زده/مسئولان باید تلاش‌ را بیشتر کنند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابتدا به شهر سرپل ذهاب رفتند و از مناطق خسارت‌دیده بازدید کردند.  سپس در جمع مردم داغدار سرپل ذهاب دقایقی در جمع آنان سخنرانی کردند.

بر اساس این خبر‌، رهبر معظم انقلاب گفتند: بسیار مایل بودم که در زمان شادی دلها و خرمی زندگی به شهر شما بیایم نه در شرایطی که دچار غم و بلا و مصیبت هستید.  با غم شما دلهای ما پر از غم و افکار ما گرفتار شد.  این نخستین باری نیست که شهر شما و شهرهای اطراف دچار چنین مشکلاتی شده بلکه شما در دوران جنگ تحمیلی هم محکم و استوار، مردانگی و استقامت خود را نشان دادید.

آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: انسان‌های بزرگ و دلاور در مقابل حوادث می‌ایستند و آن حوادث را مغلوب اراده خود می‌کنند و هرچند زلزله مصیبت بزرگی است که با ویرانی همه را داغدار و مصیبت‌زده می‌کند اما همین زلزله در اثر ایستادگی مردم می‌تواند به یک نعمت تبدیل شود.  این حادثه ملت ایران را به حرکت در آورد و مردم در همه نقاط کشور با احساس اینکه دلشان در کرمانشاه است و به کرمانشاه مدیونند به قدر وسع و توان خود کمک‌رسانی کردند.

این مقام مسئول گفتند: مسئولان بویژه در برخی بخش‌ها در این حادثه خوش درخشیدند و تلاش کردند در همان ساعات اول حادثه ارتش در شهرها و سپاه در روستاها با حضور موثر به کمک مردم شتافتند اما من به این حد از تلاش‌ها قانع نیستم و مسئولان بخش‌های مختلف باید تلاش و مجاهدت خود را مضاعف کنند. شما باید چشم امید را به نیرو تلاش و قدرت خود معطوف نمایید و با تکیه به غیرت خدادادی زندگی شاد و باطراوتی بسازید.

به گزارش جامعه خبر، برنامه بازدید رهبر انقلاب اسلامی از برخی بخش‌های آسیب‌دیده دیگر از حادثه زلزله در سرپل ذهاب ادامه دارد.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false