رقابت شاهقلی با نماینده ژاپن برای رسیدن به جمع ۸ نفر برتر - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه؛ در ادامه رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در کویت ، انوشا شاهقلی نماینده ایران در راند نخست جدول اصلی به مصاف زیاد سلطان از کویت رفت و موفق شد با برتری ۲ بر یک مقابل حریف خود جواز حضور در مرحله بعدی بازیها را بدست آورد.

وی در دومین دیدار خود در جدول اصلی بازیها امروز به مصاف نماینده ژاپن می رود و در صورت پیروزی در این مسابقه به جمع ۸ تنیسور برتر صعود می کند.

همچنین در بخش دو نفره نیز تیم ایران متشکل از حمید رضا نداف و انوشا شاهقلی با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶) مقابل نمایندگان ازبکستان شکست خوردند و در دیگر دیدار این مرحله امیر حسین بادی از ایران به همراه تنیسوری از کویت با نتیجه ( ۲-۶ و ۰-۶) بازی را به تیمی از کویت و هلند واگذار کردند.

در جدول اصلی مسابقات تنیسورهایی از ازبکستان، کانادا، تاجیکستان، رومانی، ایران، ترکمنستان، هلند، آلمان، مصر ، کویت، سوئیس، ژاپن، اسپانیا، نروژ، لبنان، فرانسه، سوئد و اتریش حضور دارند.

تنیسورهای کشورمان برای کسب آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه با حضور ۳ تنیسور در این رقابت ها شرکت کرده است .هدایت تنیسورهای اعزامی به این رقابت ها بر عهده سعید احمدوند است .

مهر

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false