دومین حضور دانشجومعلمان فیلمساز در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، در چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، دانشجومعلمان فیلمساز، دومین حضور خود را در میدان رقابت فیلم‌سازی تجربه می‌کنند.

از مجموع  141 اثری که فرهنگیان و دانشجومعلمان فیلمساز به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند 38 اثر به بخش مسابقه راه یافته است که از این میان 26 اثر راه‌یافته به مرحله نهایی متعلق به فرهنگیان و 12 اثر متعلق به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان است.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، محمود امانی طهرانی مدیرکل دفتر تألیف کتب درسی ابتدایی و متوسطه نظری، علیرضا عصاره سرپرست پژوهشگاه آموزش و پرورش، مهدی علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش و یدالله کریمی کارگردان، 5 داور مسابقه آثار فرهنگیان فیلم‌ساز در جشنواره امسال هستند.

چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از 15 تا 20 آبان‌ماه 95 در تهران و استان‌های گیلان، فارس، سمنان، هرمزگان و سواحل خلیج فارس و مکران برگزار می‌شود.

مرحله نهایی داوری آثار راه یافته به جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در 6 بخش داستانی بلند، داستانی کوتاه، مستند، پویانمایی، فرهنگیان و دانش‌آموزان طی هفته جاری با حضور داوران داخلی و خارجی در مازندران انجام می‌شود و برگزیدگان روز جمعه 21 آبان‌ماه 95 در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

فارس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false