دولت باید هزینه درمان بیماران پروانه ای را بپردازد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: دولت مکلف است بخشی از خدمات دارویی بیماران نازایی را مشمول بیمه سلامت قرار دهد و بخشی از هزینه بیماران متابولیک و ام اس و بال پروانه ای و اوتیسم را هم مانند بیماری های خاص محاسبه نماید و آن را بپردازد.

بر اساس این خبر، نماینده مردم ساری در مجلس گفت: همچنین دولت مجاز است برای حمایت از تولیدات کشاورزی در قالب جبران بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض و پرداخت یارانه ای و سایر مشوق ها را از محل کمک های فنی اعتباری کشاورزی و منابع طبیعی آب پرداخت نماید.

یوسف نژاد تاکید کرد: وزارت بهداشت با همکاری سازمان های بیمه گر پایه سلامت مکلف است حداکثر در مدت ۲ ماه نسبت به نظام پرداخت گلوبال برای حداقل ۱۲۰ خدمت که دارای بار مراجعه و هزینه بالا دارد اقدام نماید و همچنین پرداخت سازمان های بیمه گر درمانی برای خدمات سرپایی و تخصصی حداکثر سه ماه پس از تحویل اسناد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اجرایی شود و پرداخت به ارائه کنندگان خدمات در اولویت باشد.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: تدوین پروتکل مورد نیاز خدمات سرپایی عمومی و تخصصی با استفاده از راهنمایی بالینی برای حداقل ۷۰ خدمت در مدت ۳ ماه توسط دولت ضروری است.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false