دمنوشی که غلظت خون را کاهش می‌دهد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، غلامرضا کردافشاری درمورد خواص نعناع اظهار کرد: نعناع مقوی معده و رفع‌کننده سردردهای ناشی از طبع سرد است. این گیاه مقوی و نشاط‌آور بوده و خون غلیظ را رقیق می‌کند همچنین خوردن دمنوش نعناع برای رفع درد سینه و پهلو مفید است و نفخ معده را هم از بین می‌برد و برای افرادی که حالت تهوع دارند و بالا می‌آورند خوردن نعناع اهمیت فراوان دارد چون فم معده را تقویت می‌نماید.

بر اساس این خبر، این متخصص طب سنتی گفت: استفاده از مواد غذایی مثل خردل و ادویه تند، نعناع، پیاز و سیر در زنان شیرده منع شده چون به هر میزان که خون سالم و مناسبی در بدن زن شیرده تولید گردد شیر او هم سالم‌تر است.

به گزارش جامعه خبر، برای رفع تهوع و استفراغ همچنین برای درمان بی‌اشت‌هایی در اطفال می‌توان شربت انار نعناع را درست کرد که برای تهیه این شربت، آب انار ترش یک واحد، شکر یک و نیم واحد و آب نعناع یا عرق نعناع نیم واحد نیاز دارد و برای تهیه آن آب انار را به‌ همراه شکر حرارت می دهیم تا قوام بگیرد و پس از آن عرق نعناع را اضافه و مخلوط کنید این شربت را می‌توان در یخچال نگهداری کرد و به‌تن‌هایی یا با کمی آب مخلوط و مصرف کرد.

جهان نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false