دست کم گرفتن تیم ملی سوریه خودزنی است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، رحمان رضایی اظهار داشت: اخباری یکی از دروازه‌بان‌های شایسته فوتبال ایران است که همچنان روی روند پیشرفت قرار دارد و روز به روز بهتر از گذشته می‌شود. او مدتهاست که روی نیمکت تیم ملی نشسته و حالا که برای بیرانوند مشکل پیش آمده و نمی‌تواند مثل همیشه درون دروازه بایستد، این حق اخباری است که از او استفاده شود.

وی گفت: اخباری خیلی جوان است و سرمایه گذاری روی این بازیکن جوان به سود فوتبال ملی است. بازی با سوریه می‌تواند تجربه خیلی خوبی برای این بازیکن باشد.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص بازی ایران مقابل سوریه گفت: این تیم مثل گذشته دونده و سخت کوش است. از همان زمان که خود من بازیکن بودم و مقابل این تیم بازی می‌کردیم تا همین الان سبک و شیوه سوری‌ها تغییر نکرده. سوریه همچنان قدرتی فوتبال بازی می‌کند و اساس کار بازیکنان این تیم دوندگی است. قبل از شروع بازی ها خیلی ها فکر می‌کردند این تیم قرار است زنگ تفریح گروه باشد.

وی ادامه داد: اما در عمل دیده شد که سوریه هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. شاید هدف آنها در نهایت صعود به جام جهانی نباشد و کسی هم از این تیم توقع جهانی شدن ندارد. اما آنها می‌توانند معادلات صدر گروه را بر هم بزنند. تیم ما نباید از سوریه بترسد، اما دست کم گرفتن این تیم به معنی خودزنی است. به اعتقاد من این بازی می‌تواند شاه کلید رسیدن به جام جهانی باشد. چون می‌توانیم روی سه امتیاز آخرین بازی که بازی با همین سوریه در تهران است حساب باز کنیم.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: در حال حاضر در اردوی کیش هستیم و تمریناتمان را اینجا دنبال می‌کنیم. مترصد هستیم تا اگر حریف تدارکاتی پیدا شود یک بازی دوستانه هم در این اردو انجام دهیم.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false