جلسه محرمانه اصلاح طلبان برای آینده کشور| پیشنهاد حذف خاتمی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
جلسه محرمانه اصلاح طلبان برای آینده کشور| پیشنهاد حذف خاتمی

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر چندین جلسه محرمانه از سوی اصلاح طلبان برگزار شده که در آن برای آینده کشور طرح مساله شده است. در این جلسات در مورد عملکرد منفی شورای شهر تهران بحث شده و عملکرد نمایندگان اصلاح طلب تهران مورد ارزیابی قرارگرفته است. در این جلسه شخصیت های اصلاح طلب عنوان کردند که جایگاه آنها در میان مردم و حامیان اصلاحات از بین رفته و دیگر نمی توانند به جایگاه قبلی بازگردند و باید به فکر یک اقدام فوری باشند.

همچنین انتخاب حناچی را بعنوان شهردار تهران بهترین راهکار دانسته و از رانت خوارانی که در بدنه شهرداری نفوذ کردند و اصلاح طلب هم هستند ابراز نگرانی کردند. در جلسه اصلاح طلبان در مورد ترک حمایت از حسن روحانی و حتی اسحاق جهانگیری بحث شده و قرار شده در مورد این موضوع بیشتر فکر شود اما جهانگیری و روحانی دو مهره سوخته عنوان شده اند.

در این جلسه بسیاری از اصلاح طلبان مطرح حضور نداشتند و آنها را افراد نفوذی و نامحرم عنوان کردند و عملا شورای اصلاح طلبان به سه دسته محرمانه تقسیم شده و هرکدام جداگانه جلساتی برگزار می کنند که هیچ یک از دیگری خبری ندارد.

نفوذ به روزنامه همشهری و تقویت روزنامه ایران و روزنامه های زنجیره ای بحث دیگر این جلسات بوده است. همچنین فعال تر شدن فضای مجازی و شناسایی خبرنگارانی که بتوانند با خودزنی راه را برای اصلاحات باز کنند.

در یکی از این جلسات یکی از گروه های اصلاح طلب خاتمی را مهره سوخته دانسته و طرح حذف سید محمد خاتمی از بدنه اصلاحات و سرداری این اردوگاه مطرح کرده اند و پیشنهاد شده میرحسین موسوی و مهدی کروبی را منافق عنوان کرده و اصلاحات را از این دو فرد محصور جداکنند. در این جلسات از قدرت و احتمال ورود مجدد قالیباف به عرصه انتخابات طرح مساله شده و احتمال حضور برخی از چهره های رادیکال مانند جهرمی هم بحث شده است.

همچنین گروه دیگری هم در جلسه عنوان کردند که با قدرت پیگیر تخلفات دولت بوده و اصلاحات رسما حمایت خود را از دولت پس بگیرد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false