جزئیات جشن قهرمانی سرخپوشان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس امروز چهارشنبه با حضور رزم نوازان ارتش جمهوری اسلامی و سرود ملی آغاز می شود. در ادامه ۲۹ جانباز ارتشی تجلیل می شوند.

بر اساس این خبر، پس از اجرای موزیک ارتش، سرودهای مخصوص قهرمانی پرسپولیس خوانده می شود و پس از آن فدراسیون فوتبال از یدالله جهانبازی که به تازگی از داوری خداحافظی کرده است را تقدیر می نماید.

سکوهای مخصوص اجرای مراسم آماده شده است و صدها گلوله رنگی با ارتفاع ‌های مختلف تعبیه شده اند تا پس از بالا بردن جام شلیک شوند. نورافشانی ورزشگاه آزادی هم اتوماتیک انجام می‌شود.

حجت الله بهمنی، روابط عمومی سازمان لیگ تاکید کرد که جام قهرمانی تغییر کرده است و طرح بسیار زیبایی دارد. وی همچنین از دعوت وزیر ورزش، رییس فدراسیون و سرپرست باشگاه خبر داد که حضور وزیر ورزش قطعی نیست.

وی گفت: در صورت بارش باران روی سکوی قهرمانی کاور می‌کشیم با این حال هنگام مراسم بارش باران ممکن است عملکرد کاغذ پاش ها را مختل کند. مراسم آتش بازی تحت هر شرایطی بدون مشکل برگزار می‌شود.

در حال حاضر هواداران در ورزشگاه حضور دارند و لحظه به لحظه تعداد آنها افزایش می یابد البته هوای نیمه ابری تهران هم احتمال بارش باران را زیاد کرده است.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false