توصیه‌های پزشکان طب سنتی/ پس از خوردن غذا بلافاصله نخوابید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، خوابیدن پس از غذا خوردن باعث بروز مشکلات گوارشی می‌گردد و دکتر هاله تاج الدینی متخصص طب سنتی درمورد مصرف مواد غذایی از دیدگاه طب سنتی اظهار کرد: عادت کردن به یک سبک غذا خوردن اشتباه است.

بر اساس این خبر، برای مثال برخی افراد فقط گوشت و یا لبنیات می‌خورند در حالی که باید تا جایی که می‌توانیم از مصرف فست فود کنسرو، نوشابه، سس و یا حتی غذاهای مانده پرهیز کنیم چرا که سودازا هستند.

همچنین بهتر است از غذاهایی که در گذشته مرسوم بوده مانند آبگوشت‌ها و انواع آش‌ها در وعده غذایی استفاده نمود و در طب سنتی بیشتر مصرف موادی مانند ارده، شیره انگور، بادام شیرین و خرما را توصیه می‌کنیم و علاوه بر آن در مورد مصرف نان هم باید توصیه کرد از نان گندمی که ارزش غذایی بالایی داشته استفاده شود که در میان انواع نان سنگگ به دلیل پخت خوب مناسب‌تر است.

به گزارش جامعه خبر، این متخصص طب سنتی تاکید کرد: سفره غذایی برای یک سالمند نباید مانند یک کودک باشد چون کودک در سن رشد است و مزاجش گرم و تر است اما سالمند در مزاج سرد قرار دارد و در حالی که می‌خواهیم سالم باشیم باید برای غذا خوردن‌مان وقت بگذاریم. از دیدگاه طب سنتی خوابیدن بلافاصله پس از غذا خوردن مشکلات گوارشی به وجود می آورد.

برنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false