تعداد کاربران سامانه «بام» میلیونی شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، «بام» سامانه ای منحصر به فرد در نظام بانکداری الکترونیک محسوب می شود و از زمان راه اندازی تاکنون به شدت توسط کاربران و مشتریان بانک مورد استقبال قرار گرفت و این سامانه در نسخه وب اندروید و آی او اس در دسترس مخاطبان است.

بر اساس این خبر، کاربران «بام» از حضور در صف خودپرداز و یا شعبه بی نیاز هستند و می توانند انواع تراکنش های خاص بانکی از جمله شارژ خودکار سیم کارت اعتباری و مشاهده صورت حساب یک سال قبل و مدیریت چک ها و محاسبات بانکی را به انجام برسانند و حتی میزان امنیت ورود به سامانه را خودشان برگزینند.

نیکوکاری هدفمند یکی از امتیازات این سامانه به شمار می رود و در این روش کاربر «بام» با استفاده از منوی «نیکوکاری» می تواند از میان ۱۸ سازمان یکی را برای واریز انتخاب کند. این سامانه در سال ۲۰۱۷ میلادی در میان عبارات بیشتر جست و جو شده در اینترنت توسط ایرانیان قرار گرفت و آن طور که نتایج کسب شده از طریق Google trends نشان می دهد عبارات «سامانه بام» و «بام» در این مدت جزو ۲۰ عبارت جست و جو شده در اینترنت است.

به گزارش جامعه خبر، سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی به تازگی و بر پایه داوری کارگروه علمی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات به عنوان محصول برگزیده و قابل تقدیر برگزیده شد و روابط عمومی بانک ملی ایران هم برای توسعه استفاده از این سامانه در میان مشتریان جشنواره های متعددی برگزار کرده که «یک بام و چند برنده» و «ماشین بابام» بخشی از آنها محسوب می شود.

بانک ملی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false