برنامه نمایندگان ایران در روز دوم مسابقات - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، در ادامه این رقابتها که با حضور تکواندوکارانی از یکصد کشور جهان به میزبانی «بورنابی» در کانادا جریان دارد، تکواندوکاران اوزان ۵۱- و ۵۵- کیلوگرم پسران و ۴۶- و ۴۹- کیلوگرم دختران به دیدار رقبای خود می رود.

بر همین اساس در وزن ۵۱- کیلوگرم ابراهیم صفری دور نخست به مصاف«ماتیجا کابروویچ» از کرواسی می رود و در صورت برتری به دیدار «شوبیت» از هند خواهد رفت. علی باصری در وزن ۵۵- کیلوگرم مبارزات خود را با دیدار «اتخابولد بایانچانگی» از مغولستان آغاز می کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار بلغارستان و بحرین خواهد رفت.

ستاره چابکی نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم در دیدار اول با قرعه استراحت رو به رو خواهد بود و پس از آن با برنده دیدارهای ژاپن و اکراین مبارزه می‌کند. فاطمه جعفری نیز در وزن ۴۹- کیلوگرم ابتدا می‌بایست «یانگ جانلی» از چین را از پیش رو بردارد و در صورت پیروزی با نماینده مراکش پیکار خواهد کرد.

برای تیم ملی کشورمان در روز نخست این رقابتها مبینا نژاد موفق به کسب مدال طلا شد، سیده کوثر حسینی، امیرولی پور و حمیدرضا هادیان نیز با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابتها کنار رفتند.

یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با حضور ۸۰۰ تکواندوکار از ۱۰۲ کشور جهان در کانادا جریان داد.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false