برقی: تراویتسا باید با فرهنگ ورزشی ما هماهنگ شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، عباس برقی در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل پارسه در هفته پنجم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم پارسه در دو ست ابتدایی کاملاً تعقیب‌کننده ما بود، ولی در ست سوم، توانست در پوئن ۲۰ بر ۲۱، یک امتیاز از ما پیش بیفتد. با این وجود در نهایت ما ۳ بر صفر پیروز شدیم.

وی ادامه داد: بازی سنگینی بود، چون تیم حریف، بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داشت. آنها به خاطر پیروزی بر پیکان از نظر روحی هم شرایط بسیار خوبی داشتند و کاملاً شارژ بودند. امیدوارم بتوانند این کیفیت بازی را در طول لیگ حفظ کنند و حتی ادامه دهند.

برقی در مورد بازگشت پوریا فیاضی، بازیکن فعلی پارسه و فصل قبل شهرداری ارومیه به این شهر گفت: هیچ مورد خاصی پیش نیامد و تماشاگران با پوریا برخورد خوبی داشتند. تماشاگران فقط او را تشویق کردند.

مربی تیم شهرداری ارومیه در مورد بازی هفته ششم تیمش مقابل سایپا گفت: سایپا تیم خوبی است که بازیکنان و کادر فنی کارآمدی دارد. فاصله تیم‌ها در جدول بسیار کم است و پیروزی در هر ست می‌تواند در سرنوشت تیم‌ها تأثیرگذار باشد.

مربی پیشین تیم ملی والیبال درباره حضور دراگان تراویتسا به عنوان مغز متفکر در تیم شهرداری ارومیه تصریح کرد: او سال‌ها پاسور تیم ملی ایتالیا بوده و سابقه بازی در تیم‌های زنیت روسیه و هالک بانک ترکیه را دارد. او باید با فرهنگ ورزشی ما هماهنگ شود، ولی روزبه‌روز در حال پیشرفت و بهتر شدن است. امیدوارم در زمان‌های حساس بتواند به ما کمک کند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false