بازار خودرو بی در و پیکر شد/ افزایش قیمت نجومی در یک روز - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در روزهای اخیر با افزایش قیمت دلار هرج و مرج بازار خودروهای وارداتی وارد فاز جدیدی شد و هر شرکت تصمیم گرفت قیمت محصولات را بالا ببرد و عدم نظارت بر قیمت خودروهای وارداتی به حدی شده که هر شرکت طبق صلاحدید خود و بدون توجه به ضابطه ها قیمت را افزایش داد.

بر اساس این خبر، شرایط امروز بازار خودروهای وارداتی دیگر برای مردم قابل تحمل نیست و خریداری هم در بازار وجود ندارد. از سوی دیگر هیچ فردی پاسخگوی این آشفته بازار نیست و فقط مدام از نظارت‌ بر قیمت‌های جدید صحبت می‌‌کنند اما در عمل بازار در ماه‌های اخیر ساماندهی نداشت.

برای مثال کرمان موتور از روز اول بهمن قیمت جدید هیوندای النترا ۲۰۱۸ وارداتی را به نمایندگی‌های خود ابلاغ نموده که در آن شاهد اختلاف قیمت حدود ۴۰ میلیون تومانی دو شرکت رقیب برای واردات محصولات هیوندای هستیم. آسان موتور هم در بخشنامه جدید اعلام کرده النترا ۲۰۱۸ فول با تحویل ۳ ماهه را  ۱۶۱ میلیون تومان می فروشد. اما کرمان موتور همین خودرو را با تحویل ۳ ماهه ۱۹۸ میلیون تومان‌ به فروش می رساند.

به گزارش جامعه خبر، جالب اینجاست کرمان موتور یک شبه قیمت خودروی سانتافه مدل ۲۰۱۷ را ۶۸ میلیون تومان افزایش و آن را با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان به فروش می رساند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false