ارتقاء جایگاه زنان در دولت یازدهم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ شهیندخت مولاوردی شامگاه (دوشنبه 12 مهر) از نمایشگاه دستاوردهای دولت با عنوان «هنر تدبیر» بازدید و در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای دولت یازدهم درحوزه زنان اظهارکرد: با توجه به وضعیت تحویل داده شده حوزه زنان به دولت یازدهم تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای جایگاه زنان و خانواده به کار بسته و گام های موثری برداشته ایم.
وی با بیان اینکه با برگزاری نشست های هم اندیشی و بررسی های کارشناسان این حوزه سعی کردیم حساسیت های لازم نسبت به مسایل و آسیب های اجتماعی زنان ایجاد کنیم، افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا حدود زیادی در این مسیر موفق بودیم.
وی درباره واگذاری 30 میلیارد ریال از اعتبارات زنان به بهزیستی اظهارکرد: با توجه به تفاهم نامه حوزه زنان با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بهزیستی نیز ذیل این وزارتخانه است مقرر شد این بودجه در زمینه توسعه مرکز توانمندسازی زنان بهبود یافته هزینه شود.
مولاوردی درباره برنامه های حوزه زنان درباره آسیب های اجتماعی گفت: آسیب های اجتماعی ١٧ تا ١٨ دستگاه متولی دارد که مطابق برنامعه پنجم توسعه و ماده ٢٣٠ ایجاد همکاری، هم افزایی و هماهنگی بین بخشی برعهده معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.
وی تصریح کرد: حوزه زنان و خانواده ریاست جمهوری از برنامه های ارائه شده توسط سازمانهای مردم حمایت کرده و حتی با مشارکت در برگزاری همایش ها و نشست ها درمراکز علمی و دانشگاهی سعی کرده در این زمینه گام بردارد.
مولاوردی با انتقاد از این که در نمایشگاه «هنر تدبیر» عکسی از دستاوردهای حوزه زنان ارائه نشده گفت: این نمایشگاه سعی کرده خیلی گذرا دستاوردهای دولت یازدهم را به بازدیدکنندگان نمایش دهد.
نمایشگاه «هنر تدبیر» که دستاوردهای دولت یازدهم را به صورت تصویر، اینفوگرافی، فیلم و چیدمان با رویکردمفهومی نمایش می دهد، ازسوی موسسه توسعه هنرهای معاصر از ۱۰ مهرماه در فضای باز تالار وحدت آغاز شده و تا ۱۷مهرماه دامه داد.

منبع: ایرنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false