اختتامیه مسابقات تنیس جام شهدای مدافع حرم برگزار شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در این مراسم گفت: مومن شیعه و انقلابی وقتی قطب نمای خود را به چشمه جوشان غدیر و فرهنگ ناب عاشورا متصل و آن را با فرهنگ سبز انتظار تنظیم می کند از صمیم قلب با نسیم ولایت همراه و همگام می شود.

امیر سرتیپ دوم محمد رضایی ادامه داد: بینش، نگرش و بصیرت الهی و اسلامی رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب شد امروز سایه امنیت، آرامش و ثبات در سراسر کشور گسترش یابد.

 وی گفت: با چنین بینش و نگرش اسلامی بود که رزمندگان جان برکف اسلام به رهبری حضرت امام راحل(ره) در 1600 کیلومتر مرز مشترک با دشمن بعثی در عملیات های عاشورای 4، فتح 2، محرم و فتح 3 با رمز یا حسین (ع) و یا زهرا (س) به دشمن متجاوز شکست های سنگینی را وارد کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین یادآور شد: دوران دفاع مقدس در این زمانه پر زرق و برق، مردان بزرگی را به تاریخ معرفی می کند که با دل های مشتاق و بدون هیچ چشم داشتی برای رضای خدا به دفاع از اسلام و حریم انقلاب پرداختند.

وی خطاب به خانواده های معظم شهدای مدافع حرم گفت: جمع بزرگ خانواده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش مقتدر، سپاه توانمند و نیروی انتظامی غیور با برادران، همسران و فرزندان شما عهد بسته اند و برای جانبازی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

در ادامه این مراسم از 6 خانواده شهدای مدافع حرم استان و سه خانواده شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل آورد.

 گفتنی است که رقابت های جایزه بزرگ تنیس خاکی با شرکت 67 ورزشکار از استان های مختلف کشور در دو بخش بانوان و آقایان در آبان ماه به میزبانی تربیت بدنی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی استان قزوین برگزار شد.
در پایان این مراسم تعدادی از ورزشکاران در حرکتی ورزشی و معنوی جوایز خود را به خانواده های معظم شهدای مدافع حرم تقدیم کردند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false