اجرای موفق طرح ضربتی در «بانک توسعه تعاون» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حجت‌الله مهدیان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری محرم اظهار کرد: حضور بانک توسعه تعاون در لیست ۱۱ بانک عامل طرح ضربتی وام ازدواج بااعتبار تکلیفی ۶۳ میلیارد ریال و تحقق ۹۳ درصدی آن ازجمله اقدامات موفق بانک به شمار می رود و همچنین این بانک به‌ عنوان بانک عامل در دو طرح بزرگ اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی هم فعالیت می کند.

بر اساس این خبر، مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: عاملیت پرداخت وام دانشجویی به ۴۰ هزار دانشجوی دکتری را از دیگر افتخارات این بانک توسعه تعاون است و به‌ طوری‌که مورد استقبال و تقدیر قرار گرفته است.

مهدیان تاکید کرد: هدف این نشست افزایش همدلی میان مدیران صف و ستاد است و استماع نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران صف که به‌طور مستقیم با مشتریان در ارتباط می‌باشند بانک را در مسیر جلویی قرار می دهد.

به گزارش جامعه خبر، در ابتدای این نشست کریم میرزاخانی مدیر امور شعب استان تهران، سید محمدمهدی حججی رئیس اداره کل هماهنگی و پیگیری شعب و محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران با توجه به موضوع جلسه و آخرین وضعیت شعب استان تهران و مشکلات و معضلات موجود و دستاوردهای آن سخنانی ایراد کردند و روسای شعب استان تهران هم نظرات خود را بیان کردند.

به گزارش جامعه خبر، این نشست با حضور اعضاءهیئت‌مدیره و مدیران ستادی در ساختمان مرکز آموزش و پژوهش بانک برگزار گردید.

بانک توسعه تعاون

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false