آمار شگفت‌انگیز فروش «آیفون‌ ۱۰» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یک موسسه تحقیقاتی تحت عنوان کانالیس به تازگی آمار جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد شرکت اپل در مدت سه ماه پایانی سال میلادی تعداد ۲۹ میلیون دستگاه پرچمدار آیفون ۱۰ را داد و ستد کرد.

بر اساس این خبر، بن استانتون تحلیلگر موسسه تحقیقاتی کانالیس در این باره گفت: با وجود اینکه قیمت جدیدترین پرچمدار اپل یعنی آیفون ۱۰ بسیار بالاتر از گوشی‌های مشابه بازار است جالب است که اپل توانسته فروش و تقاضای قابل ملاحظه‌ای را برای خود به وجود آورد. اما با توجه به قیمت بالای این محصول هیچ غول تکنولوژی حتی خود شرکت اپل هم توقع چنین آمار فروش بالایی را نداشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: البته که چنین گزارش فروش بالایی به طور قطع برای شرکت سازنده این پرچمدار شگفت‌انگیز مانند اپل خبر بسیار خوشایند و خوشحال کننده‌ای محسوب می شود و احتمالا شرکت اپل تولید و عرضه آیفون ۱۰ را تحت تاثیر استقبال کمی که از آن شده از تابستان آینده متوقف می کند. سایر مدل‌های گوشی‌های هوشمند اپل مانند آیفون اس ای و آیفون ۶ پلاس و آیفون ۷ و ۸ هم در مجموع فروش خوبی داشتند.

به گزارش جامعه خبر، از آنجایی که شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در روز نخست ماه فوریه از درآمد سه ماهه نخست سال مالی خود گزارشی ارائه نماید باید تا آن روز منتظر بمانیم و ببینیم که آمار دقیق و جزئیات خرید و فروش و تقاضای مشتریان از گوشی‌ها و محصولات اپل در سراسر جهان چطور پیش می رود. در مورد اینکه آیا اپل در تابستان آینده تولید و عرضه آیفون ایکس را متوقف می‌کند هم باید منتظر سخنان رسمی این شرکت بمانیم.

اقتصاد آنلاین

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false