نزول نرخ ارز در بازار امروز - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، هفته گذشته بانک مرکزی پس از افزایش نرخ سکه تا مرز 2 میلیون و 600 هزار تومان، خبر از اعمال سیاستی برای کنترل بازار داد. بر اساس این سیاست، قرار است سکه‌هایی که پیش‌تر پیش‌فروش شده بود، به بورس رود.

براساس آنچه که بانک مرکزی خبر داد، دارندگان سکه‌های پیش‌فروش می‌توانند در شرایطی، رسیدهایی که در اختیار دارند را تحویل داده و در ازای آن اوراق سکه دریافت کنند. آن‌گاه این اوراق در بورس و قبل از سررسید سکه‌ها قابل معامله خواهد بود.

جریان بازار با اعلام این سیاست نشان از کاهش اندک قیمت سکه دارد؛ به طوری که قیمت سکه امروز در بازار 16 هزار تومان کاهش قیمت داشت. قیمت سکه بهار آزادی نیز 17 هزار و 500 تومان، نیم‌سکه 25 هزار تومان و ربع‌سکه و سکه گرمی 15 هزار تومان افت کرد.

بر این اساس، در بازار امروز سکه امامی با قیمت 2 میلیون و 373 هزار تومان، سکه بهار آزادی 2 میلیون و 315 هزار و 500 تومان، نیم‌‌سکه یک میلیون و 187 هزار تومان، ربع‌سکه 677 هزار تومان و سکه گرمی 391 هزار تومان به فروش رفت.

در بازار ارز قیمت‌ها اندکی نزولی بود. به این ترتیب که یورو با نرخ 8005 تومان، پوند 9159 تومان، درهم امارات 1878 تومان، لیر ترکیه 1460 تومان و یوان چین 1071 تومان فروخته شد.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false