سردار نیلفورشان سرزده آمد| میهمان ویژه قبله تهران بوسه بر دستان والدین شهدا زد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
سردار نیلفورشان سرزده آمد| میهمان ویژه قبله تهران بوسه بر دستان والدین شهدا زد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، نخستین یادواره بزرگداشت ۴٠ خانواده معظم شهید بسیج اصناف شهرستان ری به همت و کمک لطف الله ستاره رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و ساعت شهرستان ری و با مدیریت حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان ری در فرهنگسرای ولا شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جامعه خبر، این یادواره ویژه تجلیل از٢٠٠شهید اصناف شهر ری برگزار بود و قرار است در 4 سال این خانواده ها مورد تجلیل قرارگیرند.

در این همایش صابر خراسانی و گروه موزیک سپاه محمد رسول الله برنامه های متنوعی با حضور مسئولان شهر ری از جمله فرمانده سپاه شهرری، فرماندار، دادستان، معاون دادگستری شهرستان ری، رئیس اتحادیه ارایشگران زنانه، اصناف و بازاریان و چهره های سیاسی و اقتصادی شهر برگزار شد.

این مراسم یک میهمان ویژه هم داشت که مورد استقبال میهمانان و خوشحالی خانواده شهدا قرارگرفت. سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت سرزده برای پاسداشت مقام شهدا و خانواده شهدا در این مراسم حضور یافت و در این مراسم در کنار مسئولان شهرستان از خانواده شهدا تجلیل کرد و دستان والدین شهدا را بوسه زد.

سردار پاسدار نیلفروشان در حاشیه این مراسم به خبرنگار گفت: مظهر قدرت ایران اسلامی شهدا هستند و برگزاری این یادواره ها بسیار اهمیت دارد. این شور و نشاط نشان می دهد که پس از چند دهه هنوز خون شهدا در رگ های انقلاب جاری و ساری است و این احترام مردم به خانواده شهدا نشانه قدردانی این ملت بزرگ است.

وی افزود: در 22 بهمن امسال مردم نشان دادند که با اقتدار و عزت پشت انقلاب و رهبری عزیز هستند. یوم الله 22 بهمن نشانه اراده ملتی است که تمام قد جلوی دسیسه های استکبار ایستاد و این حضور باشکوه و بصیرت موقعیت راهبردی جدیدی برای نظام اسلامی ایجاد کرد و دشمنان راهی جز تسلیم در برابر اراده ملت بزرگ ایران ندارند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false