معرفی هتل های لوکس کیش برای سفری لاکچری و متفاوت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
معرفی هتل های لوکس کیش برای سفری لاکچری و متفاوت

جزیره کیش به دلیل جاذبه‌های زیادی که دارد و به دلیل واقع شدن در منطقه جنوبی کشور یکی از پربازدیدترین و پرگردشگرترین مناطق ایران برای تفریح به شمار می‌رود. بیشتر در فصل‌های پاییز و زمستان که هوا مناسب‌تر است جزیره کیش انتخابی خوبی برای گذراندن تفریحات دریایی خواهد بود. برخی از افراد ترجیح می‌دهند در سفر چند روزه خود از بهترین هتل های لوکس کیش برای اقامت استفاده کنند. معرفی هتل های لوکس کیش برای سفری لاکچری و متفاوت می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشد. از این رو در این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین هتل های لوکس کیش می‌پردازیم.

هتل امیرکبیر کیش

یکی از هتل‌های 5 ستاره که جزوه هتل‌ های لوکس کیش به شمار می رود، هتل امیرکبیر است. این هتل به دلیل تازه تاسیس بودن و جذابیتش گردشگران و توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی از دلایل جذابیت این هتل معماری لوکس و سنتی آن بوده که متعلق به دوره صفویان است. موقعیت مکانی این هتل یکی از نقاط مثبت جذب گردشگران به حساب می‌آید، چراکه در نزدیکی ساحل و مراکز خرید واقع شده است. این هتل در 6 طبقه طراحی شده و دارای 54 اتاق و 154 تختخواب است. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به وای فای رایگان، پارکینگ، فضای سبز، کیفیت عالی غذا، پذیرایی بی نقص و… اشاره کرد. واحدهای اقامتی هتل امیرکبیر کیش شامل اتاق سه تخته، سوئیت لوکس دو نفره، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته دوبل، اتاق کانکت 2 نفره است. از امکانات اتاق‌ها نیز می‌توان به مینی بار، روم سرویس، کتری برقی، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون و… اشاره کرد. وعده صبحانه در این هتل رایگان است و در رستوران آن انواع غذاهای ایرانی و دریایی طبخ می‌شود. البته یک کافی شاپ در لابی آن دایر شده که می‌توانید برای عصرانه خود از انواع نوشیدنی و خوراکی‌های آن استفاده کنید.

هتل آرامیس پلاس کیش

در سفر خود برای اقامت در هتل های لوکس جزیره کیش هتل آرامیس پلاس را از یاد نبرید. این هتل یکی از هتل‌های 5 ستاره کیش است که در 14 طبقه ساخته شده و فاصله کمی از جاهای دیدنی جزیره مانند کشتی یونانی و مرکز خرید پردیس دارد. یکی از امکانات خوبی که هتل آرامیس پلاس کیش ارائه داده، وجود فروشگاه در لابی آن است که برای دسترسی آسان‌تر به کالاهای مورد نیاز دایر شده است. اگر علاقه زیادی به ویو دریایی دارید پیشنهاد می‌کنیم واحدهای اقامتی طبقات بالایی هتل را رزرو کنید. این هتل شامل 171 واحد اقامتی است که از انواع آن می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره و اتاق کانکت 4 نفره اشاره کرد. برای امنیت بیشتر و استفاده راحت‌تر نوع قفل درب اتاق‌ها از نوع کارتی هوشمند است. سرویس بهداشتی فرهنگی و چای ساز نیز در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است. یخچال، کمد لباس، تلفن،  سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش از امکانات خوب اتاق‌های این هتل است.

هتل داریوش یکی، از بهترین هتل های لوکس کیش

یکی دیگر از هتل های لوکس کیش که گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند، هتل داریوش است که جزو بهترین هتل ۵ ستاره کیش به شمار می‌رود. در ساخت این هتل از معماری باستانی ایرانی استفاده شده که  که این معماری الهام گرفته از تخت جمشید است. این هتل که از هتل های لوکس در جزیره کیش است، نزدیک به جاهای دیدنی آن مانند پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و شهر زیرزمینی کاریز قرار دارد و همچنین دسترسی به مراکز خرید آسان تر است.

واحدهای اقامتی هتل داریوش کیش شامل اتاق دو تخته کابانا، سوئیت دو نفره آتوسا و سوئیت رویال لوکس چهار نفره روبه باغ و رو به دریا است. از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، صندوق امانات، چای ساز، یخچال، روم سرویس و مینی بار اشاره کرد. با رزرو هتل داریوش از امکانات تفریحی آن نیز بهره مند خواهید شد که می‌توان به استخر روباز و تفریحات ورزشی اشاره کرد. از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان خشکشویی، تاکسی سرویس، پارکینگ با ظرفیت 12 خودرو، آسانسور، اتاق چمدان و کافی شاپ را نام برد.

هتل ترنج؛ بهترین انتخاب در رزرو هتل های لوکس کیش

هتل های لوکس کیش تنها به سه مورد قبل منتهی نمی‌شود. اگر قیمت هتل برایتان اهمیت ندارد، تجربه یک شب رویایی را برای شما در هتل ترنج تضمین می‌کنیم. این هتل ۵ ستاره کیش، از دو فاز جداگانه ساخته شده که یک فاز آن روی آب و فاز دیگر سازه ساختمانی است که در نزدیکی آن قرار دارد. بهترین هتل کیش برای ماه عسل را می‌توان هتل ترنج دانست. ویلاهای روی آب آن ویو هیجان انگیزی را از دریا برایتان نمایان می‌کند.

به دلیل اینکه اتاق‌های هتل ترنج از هم فاصله زیادی دارند، برای انجام خدمات روم سرویس از ماشین‌های گلف استفاده می‌شود. این هتل دارای دو رستوران و کافی شاپ مجهز است. رستوران خورشید نیز یکی از رستوران های این هتل است که دکوراسیون مدرنی دارد و بر روی آب‌های دریا قرار گرفته است. بوفه این رستوران مدرن‌ترین منوی غذایی را که شامل انواع نوشیدنی‌های طبیعی، میوه‌ها و… است را در اختیارتان می‌گذارد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی نیز با تنوع مختلف توسط سرآشپزان ماهر این رستوران برایتان طبخ می‌شود. هتل های لوکس کیش قیمت و امکانات مختلف دارند که بر اساس انتخاب شما متفاوت است. سوییت‌هایی که در فاز دریای این هتل وجود دارند همگی دارای کف شیشه‌ای و بالکن هستند که می‌توانید برای دیدن منظره غروب دریا از آن لذت ببرید.

هتل شایان کیش

در آخرین معرفی لیست هتل‌های لوکس کیش می‌توانیم به هتل شایان اشاره کنیم که جزو هتل‌های ۵ ستاره جزیره است. این هتل در سال 1354 بنا شده، در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته و دارای 4 طبقه 191 واحد اقامتی است. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به وای فای رایگان در لابی اشاره کرد که به راحتی قابل دسترسی است. همچنین 2 پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو و ظرفیت 10 خودرو به صورت روباز و سرپوشیده در آن قرار دارد. تنوع انواع واحدهای اقامتی در این هتل بسیار زیاد است که از جمله آن می‌‌توانیم به سوییت ساحلی دو نفره، اتاق دو تخته جزیره، سوئیت ساحلی سه نفره، دوبلکس چهار نفره جزیره و…اشاره کنیم.

از امکانات اتاق‌های این هتل یخچال، سیستم سرمایشی، روم سرویس، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و همچنین وعده صبحانه رایگان می‌توان اشاره کرد. رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر همه روزه پذیرای شما برای صرف وعده صبحانه به صورت سلف سرویس است. برای صرف وعده‌های غذایی دیگرتان نیز می‌توانید با پرداخت هزینه از این رستوران خدمات دریافت کنید.

در انتها

در این مطلب همراه با شما بهترین هتل های لوکس کیش را معرفی و امکانات و ویژگی‌های هر کدام را بررسی کردیم. هتل ترنج کیش می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر ماه عسل زوج‌های ایرانی باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل می‌توانید به وبسایت گردشگری یوتراوز مراجعه کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false