مردم برای مسئولان راهپیمایی نیامدند| لطفا خفه شوید! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مردم برای مسئولان راهپیمایی نیامدند| لطفا خفه شوید!

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده| امروز بسیاری از مسئولان برای دیده شدن مقابل دوربین کارمندان صدا و سیما به خیابان ها آمدند. یعنی اگر دوربین نبود معلوم نبود چند نفر نمی آمدند. اما آنهایی که از قبل دوربین هماهنگ نکرده بودند و ارسال پیامک و نمابر برای زمان و مکان حضور در میان نبود مردم ایران بودند. مردم ایران برای این به راهپیمایی آمدند تا خدایی ناکرده دشمن گمان نکند ما پشت نظام و رهبر را خالی می کنیم. آنها چون متعهد و عاشق بودند آمدند… همین

حضور امروز مردم ایران با افزایش گرانی و بیکاری و آسیب های اجتماعی در کشور نشان دهنده سطح شعور و بینش و بصیرت آنها بود. چیزی که کمتر مسئولان از آن آگاه هستند. در برخی رسانه ها اظهارات مسئولانی را دیدم که از مردم حرف می زدند و می گفتند مرحبار به مردم که آمدند… آنها حضور خوبی داشتند …. (اما عقبه همین مسئولان تیره و تار و عملکرد اجرایی نا مطلوبی دارند) که در دلم گفتم … خفه شوید … همین

مسئولی که در بهترین خانه و بهترین خودرو و امکانات را در اختیار دارد حق ندارد از مردم حرف بزند. حق ندارد عکس امام و رهبر و شهدا و پرچم ایران را در اتاقش یا روی میزکارش داشته باشد و تظاهر به مردم سالاری کند. برخی از مسئولان تصور می کنند مردم برده های آنها هستند و همانند انگلیسی ها فکر می کنند. همین مسئولانی که این تصورات را دارند الان در زندان هستند یا در حال محاکمه و تعداد آنها هم کم نیست و روز به روز بیشتر می شود.

آنهایی که یقه دیپلماتیک می پوشند و دکمه بالا را سفت می بندند دلیل بر اسلامیت و ارزش آنها نیست. همین یقه بسته ها برخی در کانادا و برخی در زندان هستند. جالب تر اینکه در کل رسانه های کشور فقط یک تک عکس آن هم با موبایل از سردار قاسم سلیمانی دیدم. قاسم سلیمانی در میان مردم کرمان در جنوب کشور راهپیمایی می کرد. اما ندیدم برخی شخصیت ها که تیم دوربین به دست دارند در کنار سایر مردم ایران باشند. یعنی این آقایان نمی توانستند در قشم، سیستان و بلوچستان، خوزستان و … باشند؟

مردم ایران برای مسئولان و دوربین به راهپیمایی نیامدند. این مردم همان هایی هستند که امروز گوشت را از جمهوری اسلامی کیلویی 108 هزارتومان می خرند اما در راهپیمایی هم شرکت می کنند. حالا جواب این معرفت مردم چیست؟ رئیس جمهور و کابینه و سایر مسئولان حکومتی و دولتی چه پاسخی برای آنها دارند؟

مسئولانی که امروز مقابل دوربین ها مرگ بر آمریکا هم نمی گفتند و فقط رژه رسانه ای داشتند همان هایی هستند که موجب افزایش گرانی و آسیب های اجتماعی و تورم و قاچاق در کشور شدند. این را همه می دانند و اصلا نیاز به نوشتن نیست. خواستم فقط بگویم رسانه هم می تواند بگوید خفه شوید چون رسانه صدای مردم است. اگر کار نمی دانید خفه شوید و استعفا دهید. مادران شهدا با دیدن شما حالشان بد می شود. آنقدر برخی مسئولان ریاکارند که حال خبرنگاران هم از دیدن آنها بد می شود.

امسال و سال گذشته چند مقام مسئول دادگاهی شد؟ ممنوع الخروج شد؟ اینها همان یقه بسته های متظاهر بودند…

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false