قاصدک 24؛ بهترین روش خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
قاصدک 24؛ بهترین روش خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر بدیهی است که انتخاب هر یک از وسایل نقلیه برای سفر در اولین گام نیازمند خرید بلیط آن است. بهترین راه برای خرید بلیط نیز روش آنلاین و غیرحضوری می‌باشد.

این روش از این رو بهترین است که به کاربر امکان می‌‎دهد در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی بلیط هواپیما، قطار و یا حتی بلیط اتوبوس مورد نیاز خود را در دامنه ای گسترده انتخاب نماید و خریدی محدود به سلیقه احتمالی اپراتور فروش نداشته باشد.

با این وجود برخی مواقع این انتخاب پروسه چندان ساده ای هم نیست. چرا که معدود سامانه هایی وجود دارند که پاسخگوی تمامی نیازهای مسافران سخت پسند باشند اما نگران نباشید؛ قاصدک 24 به آدرس اینترنتی www.Ghasedak24.com متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا مفتخر است که به عنوان یکی از جامع ترین سامانه های فروش بلیط، نیاز تمامی مسافران را در سفرهای داخلی و خارجی مرتفع سازد.

بلیط هواپیما سیستمی و بلیط چارتر
همانطور که می‌دانید بلیط هواپیما در دو نوع بلیط سیستمی و بلیط چارتر هواپیما عرضه می‌شود. بلیط های سیستمی به طور معمول به پروازهای برنامه ای تعلق دارند، دارای نرخ مشخصی می‌باشند و با قوانین مخصوص خود به فروش می‌رسند. بلیط چارتر هواپیما که به بلیط لحظه آخری نیز شهره است نوع دیگری از بلیط های هواپیماست که توسط چارترکنندگان عرضه می‌شود.

تفاوت اصلی بلیط چارتر و سیستمی هواپیما در قوانین این دو مدل بلیط و قیمت آنهاست. به طور معمول مسافران، بلیط چارتر را به نام بلیط ارزان هواپیما می‌شناسند. چرا که بلیط های چارتر از سوی چارترکننده آن با نزدیک شدن به موعد سفر، با تخفیفات باورنکردنی به فروش می‌رسند. این موضوع علاوه بر اینکه موجب می‌شود ضرر و زیان چارتر کننده به حداقل میزان خود برسد برای مسافر نیز دارای مزیت است. چرا که بلیط چارتر در اغلب مواقع نسبت به بلیط سیستمی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است.

برای رزرو بلیط هواپیما سیستمی و بلیط چارتر بد نیست بدانید که قاصدک 24 به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با مراجعه به این سایت و تکمیل فیلدهای “مبدا”، “مقصد” و “تاریخ سفر” به مجموعه کاملی از بلیط های هواپیما دست یابند. بدین ترتیب خرید اینترنتی بلیط هواپیما از قاصدک 24 به سادگی و با محدود سازی لیست نتایج از طریق فیلترهای تعبیه شده در سامانه امکان پذیر است.

بلیط هواپیمای خارجی
پروسه خرید بلیط هواپیمای خارجی از قاصدک 24 نیز دقیقاً مشابه خرید پروازهای داخلی از این وبسایت است. بدین ترتیب برای خرید هواپیمای خارجی می‌بایست به بخش “پرواز خارجی” در صفحه نخست وبسایت مراجعه نمایید. گفتنی است وجه تمایز این بخش با پروازهای داخلی در این است که شما در این قسمت قادر هستید بلیط هواپیمای خارجی خود را به صورت یک طرفه یا دوطرفه خریداری نمایید. فراموش نکنید نسخه پی دی اف بلیط هواپیمای خارجی خریداری شده به آدرس ایمیل شما ارسال می‌گردد. از این رو خواهشمندیم حتماً به هنگام ثبت نام، دقت لازم را نسبت به درج صحیح مشخصات و اطلاعات تماس خود در سیستم به کار گیرید.

نحوه رزرو بلیط قطار در وبسایت قاصدک 24
خدمات ارائه شده در سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 تنها به فروش بلیط هواپیما محدود نمی‌شود. این شرکت علاوه بر همکاری با ایرلاینهای معتبر داخلی و خارجی اقدام به عرضه بلیط قطار کارگزاران ریلی کشور نیز می‌نماید. از این رو برای رزرو بلیط قطار تنها کافیست با تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد، تاریخ سفر و یکی از سه گزینه “مسافرین عادی”، “ویژه برادران” و یا “ویژه خواهران” در بخش مربوطه، بلیط قطار مورد نظر خود را انتخاب و وارد درگاه خرید شود.

گفتنی است رزرو بلیط قطار به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است.

خرید بلیط اتوبوس، راهکاری برای تجربه سفرهای زمینی ارزان قیمت
اگر تمایل دارید از راه های زمینی و با استفاده از بلیط اتوبوس سفر کنید؛ جالب است بدانید که این امکان در وبسایت قاصدک 24 ایجاد شده است و به زودی در دسترس کلیه کاربران این مجموعه قرار می‌گیرد. بلیط اتوبوس قاصدک 24 همچون سایر بلیط های عرضه شده در این سامانه از بازه نرخی متفاوتی برخوردارند تا مسافر بتواند بهترین بلیط اتوبوس متناسب با بودجه و سلیقه خود را در سریعترین زمان ممکن رزرو و خریداری نماید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false