شرایط اخذ ویزای کلمبیا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
شرایط اخذ ویزای کلمبیا

امروز میخواهیم شرایط اخذ ویزای کلمبیا را به طور کامل بررسی کنیم. اگر قصد مهاجرت یا مسافرت به این کشور را دارید، به اخذ ویزای کلمبیا احتیاج دارید. برای کسب اطلاعات در مورد شرایط اخذ ویزای کلمبیا، با ما همراه باشید.

کلمبیا، کشوری در شمال غربی آمریکا است که پایتخت آن بوگاتا می‌باشد. این کشور با دو اقیانوس آرام و دریای کارائیب، دارای مرز مشترک می‌باشد. جنگل آمازون و کوه‌هایی که در کلمبیا قرار گرفته‌اند، زیبایی منحصر به فردی به این کشور میدهند. کلمبیا، از بزرگترین کشورهای صنعتی در آمریکای جنوبی به شمار میرود. از مکانهای دیدنی در این کشور، میتوان به: مونسریت، پارک محلی تیرونا، سان گیل، شهر گمشده، سان آگوستین، زونا کافی ترا، باغ گیاه شناسی بوگاتا، کلیسای بزرگ نمکی زیپاکویرا، خانه موزه گابریل گارسیا مارکز و …، اشاره کرد. کشور کلمبیا دارای ساختمان های تاریخی با قدمت طولانی میباشد که در محله های قدیمی کلمبیا و شهر بوگاتا، قرار دارند. کلمبیا برای مسافرت و گردش، بسیار کشور مناسبی میباشد و همانطور که گفته شد، دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. همچنین برای زندگی، کشور مدرن و پیشرفته با امکانات آموزشی و رفاهی بالا به شمار میرود.

اخذ ویزای کلمبیا

برای مسافرت و مهاجرت به کلمبیا، اخذ ویزا ضروری میباشد. اخذ ویزای کلمبیا با شرایطی امکان پذیر میباشد و میتوان ویزای تجاری، ویزای کاری، ویزای سرمایه گذاری و ویزای توریستی را برای اقامت در این کشور،اخذ نمود. ویزای توریستی کلمبیا، معمولاً سه ماه اعتبار دارد و پس از سه ماه، به تمدید سه ماهه احتیاج دارد که حداکثر اعتبار این ویزا میباشد. ویزای کاری در کلمبیا، دارای یک سال اعتبار بوده و تمدید سه ساله دارد. بعد از سه سال میتوان اقامت دائم کلمبیا را اخذ نمود و ویزا را ۵ سال تمدید کرد. بعد از ۵ سال نیز میتوان پاسپورت و شهروندی کلمبیا را اخذ نمود. از طریق ازدواج با یک فرد کلمبیایی، میتوان اقامت موقت ۳ ساله دریافت کرد‌ و با تمدید آن، بعد از ۵ سال، شهروندی کلمبیا را دریافت کرد.

انواع ویزای کلمبیا

ویزای کلمبیا در شرایط مختلفی اخذ میگردد که انواع آن را مورد بررسی قرار میدهیم:

ویزای توریستی کلمبیا وشرایط اخذ ویزا

ویزای توریستی کلمبیا، برای افرادی صادر میگردد که قصد مسافرت به این کشور را دارند‌.

برای اخذ ویزای کلمبیا، به گذرنامه اصلی که دارای حداقل ۶ ماه اعتبار باشد، نیاز میباشد. یک دعوت نامه باید از طرف یک شخص کلمبیایی یا ایرانی مقیم کلمبیا، ارسال گردد. ارائه مشخصات کامل هر دو طرف، ارائه مشخصاتی، مانند: مدت زمان اقامت، علت سفر، همچنین کپی مدارک شناسایی شخص دعوت کننده که شامل پاسپورت، رسید مالیات های پرداختی و کارت اقامت میشود، آدرس و تلفن، برای دریافت ویزای کلمبیا، الزامی میباشد. پس از آن باید هتل را در شهر مقصد رزرو نمود و بلیط رفت و برگشت را تهیه کرد.

ویزای تجاری کلمبیا

ویزای تجاری کلمبیا در صورتی صادر میشود که فرد، قصد انجام کارهای تجاری و بستن قراردادهای کاری بزرگ را داشته باشد، که برای اخذ آن به دو نامه از شرکت های کلمبیا و کشور مبدا، احتیاج میباشد. نامه‌ ای که از شرکت کلمبیا صادر میگردد، باید به معامله ای که قرار است انجام گردد اشاره داشته باشد و نامه ای که از شرکت مبدا صادر میگردد، باید نوع کار در کلمبیا، در آن ذکر شود. علاوه بر این مدارک، ارائه گذرنامه اصلی که دارای اعتبار حداقل ۶ ماه باشد و قراردادی که بین کارفرمای کلمبیایی و شخص متقاضی کار تنظیم شده است، برای اخذ ویزای تجاری کلمبیا، الزامی میباشد.

ویزای سرمایه گذاری کلمبیا

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کلمبیا، باید حداقل میزان سرمایه گذاری ۱۵۰ هزار دلار باشد. با سرمایه گذاری در کلمبیا، اخذ اقامت دائم برای شخص سرمایه گذار، ساده میشود و پس از پنج سال اقامت در کلمبیا، شخص میتواند پاسپورت و شهروندی کلمبیا را برای خود و اعضای خانواده‌اش دریافت کند. یکی از مزایای گرفتن تابعیت کلمبیایی این است که به ابطال تابعیت قبلی نیازی نیست و کلمبیا، دارای سیستم تابعیت مضاعف میباشد. برای اخذ این ویزا نیز به پاسپورت اصلی با حداقل ۶ ماه اعتبار و …، نیاز میباشد.

ویزای کاری کلمبیا

ویزای کاری کلمبیا، برای افرادی صادر میشود که از طرف موسسه و شرکت های کلمبیا، دعوت نامه دریافت کرده باشند. بدین صورت که افراد در سایت های کاریابی کلمبیا، بنابر رزومه و مهارتی که دارند، درخواست کار به مرکز مورد نظر می‌دهند. در صورت پذیرفته شدن درخواست فرد متقاضی، دعوت نامه ارسال می‌گردد و شخص باید با ارائه مدارک لازم برای گرفتن ویزا و مصاحبه، به سفارت کلمبیا مراجعه کنند.

سخن پایانی

برای مسافرت و مهاجرت به کلمبیا، اخذ ویزای کلمبیا ضرورت دارد. تنها شهروندان کشورهایی، مانند: کانادا، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، انگلیس و استرالیا، می‌توانند بدون اخذ ویزای کلمبیا، تا سه ماه در این کشور به عنوان توریست اقامت کنند. از آنجایی که برای اخذ ویزای کلمبیا باید به سفارت این کشور مراجعه کرد و سفارت این کشور در ایران وجود ندارد، باید از طریق سفارت کلمبیا در کشورهای همسایه اقدام کرد. مهاجرت کانادا، شما را در زمینه اقدام برای اخذ ویزای کلمبیا، برای مهاجرت یا اقامت کوتاه مدت، همراهی می‌کند‌. برای اخذ ویزای کلمبیا در زمان کوتاه، هر چه سریع‌تر به مهاجرت کانادا مراجعه نمایید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false