عنوان مقاله: قیمت ترموود فنلاندی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
عنوان مقاله: قیمت ترموود فنلاندی

امروزه در ساختمان سازی و ساخت وسایل و تجهیزات مختلف از متریال‌های مختلفی استفاده می ‌شود که هر یک از این متریال‌ها، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و یکی از محبوب‌ترین این متریال‌ها چوب است که چوب‌ها انواع مختلفی دارند و چوب ترموود فنلاندی نمونه‌ای محبوب و پرطرفدار محسوب می ‌شود.

ترموود فنلاندی متریالی محبوب است که به دلیل زیبایی و مزیت‌هایی زیادی که دارد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. اما مسئله‌ای که در رابطه با خرید این چوب برای خریداران اهمیت زیادی دارد، قیمت این چوب بوده که ما در این مقاله تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا اطلاعات مناسبی را درمورد این چوب و قیمت ترموود فنلاندی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مشخصات ترموود فنلاندی

ترموود یک چوب طبیعی و زیبا بوده که به دلیل زیبایی و کیفیت بالا بیشتر استفاده از آن در نما و دکوراسیون ساختمان است‌ که این چوب طی مراحل مختلف با استفاده از حرارت و بخار آب مقاوم سازی می ‌شود و دوام و استحکام بالا یکی از ویژگی‌های مهم آن است.

برای مقاوم کردن چوب ترموود فنلاندی پس از برش آن را در کوره‌هایی با درجه صد سانتی‌گراد حرارت داده و سپس برای مقاومت بیش‌تر چوب از بخار آب استفاده می ‌کنند تا چوب نشکند و دوباره آن را تا درجه ۱۳۰ درجه سانتی‌گراد حرارت می ‌دهند و چوب را خشک کرده و این فرایند بارها تکرار می‌ شود و چوب را تا درجه‌ ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد حرارت می‌ دهند و سپس خشک می ‌کنند تا چوب به مقاومت مناسب و دلخواه برسد.

رنگ طبیعی این چوب روشن است که با طی کردن این مراحل رنگ چوب تغییر می‌ کند و تیره می‌ شود اما مقاومت آن به میزان بالایی افزایش یافته و چوب دچار پوسیدگی و یا حشره زدگی نمی ‌شود؛ بنابراین چوب ترموود فنلاندی باتوجه به میزان حرارت طی کرده و مقاومتی که دارد از انواع مختلفی برخوردار است که در هنگام خرید می ‌توان باتوجه به نیاز، چوب موردنظر را خریداری کرد.

برای مثال؛ از چوب ترموودی که حرارت ۲۳۰ را طی کرده باشد باتوجه به مقاومت و کیفیت بالایی که دارد می ‌توان  در محیط‌هایی که با حرارت و رطوبت و آب در تماس هستند نیز بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

همچنین ترموود فنلاندی چوبی بسیار سبک بوده و برای زیبایی و مقاومت بیش‌تر آن می ‌توان  از رنگ‌های باکیفیت نیز استفاده کرد و این چوب با گذشت زمان زیاد همچنان زیبایی ظاهری خود را حفظ خواهد کرد.

ترموود فنلاندی چه مزایایی دارد

ترموود فنلاندی با وجود ویژگی‌ها و مزیت‌های زیادی که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و کسانی که تاکنون از این چوب استفاده کرده‌اند رضایتمندی بالایی از آن دارند. در این قسمت به مهم‌ترین مزیت‌های ترموود فنلاندی می ‌پردازیم.

  • یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ترموود فنلاندی زیبایی ظاهری آن است که به دلیل فرایند خاص تولید بعد از گذشت مدت طولانی، زیبایی خود را همچنان حفظ خواهد کرد.
  • همانطور که گفته شد ترموود فنلاندی با استفاده از حرارت و بخار آب مقاوم شده و یکی از مزیت­های مهم آن مقاومت و استحکام بالای آن است.
  • در تولید این چوب از هیچ‌گونه مواد شیمایی و سمی استفاده نمی ‌شود و مزیت مهم آن این است که به محیط زیست هیچ آسیبی وارد نمی‌ کند.
  • ترموود فنلاندی ثبات ابعاد داشته و در اثر آب‌وهوا و عوامل مختلف هیچ تغییری در اندازه و ابعاد آن ایجاد نمی ‌شود.
  • این چوب در برابر عواملی مانند؛ حرارت، رطوبت، آب، حشرات، ضربه، ساییدگی و غیره مقاومت بالایی دارد.
  • وزن چوب ترموود فنلاندی بسیار سبک بوده و این مورد سبب حمل و جابه‌جایی و همچنین نصب راحت آن می ‌شود.
  • مزیت دیگر این چوب این است که قابلیت استفاده در فضاهای مختلفی مانند نمای بیرونی و یا داخلی ساختمان داشته و دکوراسیون بسیار زیبایی را خلق خواهد کرد.
  • قیمت ترموود فنلاندی نیز مناسب و اقتصادی است‌.

 

عوامل مؤثر بر قیمت ترموود فنلاندی

یکی از مسائل مهم برای خریداران، قیمت ترموود فنلاندی بوده که خریداران می‌ توانند با خیال راحت این محصول را خریداری کنند زیرا، این چوب ماندگاری و دوام بسیار بالایی داشته و تنها با یک‌بار هزینه کردن می ‌توان فضای موردنظر خود را با این چوب پوشش داده و تا سالیان متمادی بدون هیچ تغییر ظاهری و کیفی از آن استفاده نمود.

اما با این وجود قیمت این چوب باتوجه به عوامل مختلفی تعیین می‌‌ شود که به مهم‌ترین آن‌ها می ‌پردازیم.

کیفیت ترموود فنلاندی: این محصول در کیفیت‌‌های مختلفی تولید و عرضه می ‌شود که این مورد بر قیمت ترموود فنلاندی تأثیرگذار است.

اندازه  و ضخامت ترموود فنلاندی: میزان نیاز و متراژ موردنظر و همچنین ضخامت ترموود فنلاندی نیز تأثیر مستقیمی بر قیمت آن دارند.

نوع ترموود فنلاندی: ترموود‌های فنلاندی انواع مختلفی با توجه به درجه حرارت و ویژگی‌های ظاهری دارند که قیمت آن‌ها باهم متفاوت است.

رنگ ترموود فنلاندی: این چوب به صورت طبیعی تولید می‌ شود که قیمت نسبتا بالایی دارد.

برند چوب ترموود فنلاندی: تولید کننده و برند ترموود فنلاندی عامل دیگر تعیین کننده قیمت آن است.

روش خرید ترموود فنلاندی: خرید چوب ترموود فنلاندی به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر بوده که این مورد نیز بر قیمت نهایی چوب تأثیر دارد.

بهترین روش خرید ترموود فنلاندی

ترموود فنلاندی با داشتن ویژگی‌های مثبت و زیبایی خاصی که دارد، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته که خرید ترموود فنلاندی به روش مستقیم و بدون واسطه و یا از واسطه‌ها امکان‌پذیر بوده که قطعاً خرید مستقیم و بدون واسطه روش مناسبی بوده  و به نفع خریداران است.

هرچه واسطه‌ها حذف شوند، قیمت نهایی ترموود فنلاندی نیز برای خریداران مناسب‌تر خواهد بود زیرا واسطه‌ها برای کسب سود این چوب را به قیمت بالا‌تری به فروش می ‌رسانند و قیمت آن را افزایش می ‌دهند.

خرید و فروش این محصول معمولاً به صورت اینترنتی رواج دارد که برای این روش ابتدا باید  فروشنده معتبر را شناسایی کرد و سپس بهترین آن‌ها را انتخاب کرد. برای خرید یا خدمات ترموود می ‌توان به مجموعه وود مستر مراجعه کرد و یا با شماره‌های موردنظر تماس گرفته و بعد از دریافت اطلاعات مناسب و اطلاع از قیمت‌ها، بهترین ترموود فنلاندی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کرد و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی زیادی کرد.

برای اطلاع از قیمت خرید ترموود ، نصب ترموود و … می توانید از طریق روش های زیر اقدام نمایید.

تلفن ما : 09122063049 – 26854961

آدرس ما: تجریش – خیابان فناخسرو – پلاک 33 – واحد 302

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false