خرید بیزینس در کانادا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خرید بیزینس در کانادا

یکی از روش‌‌های سرمایه گذاری در کانادا یکی از بهترین کشور‌ها برای سرمایه‌گذاری، مدیریت و یا خرید یک بیزینس در این کشور می‌باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد که دارای سرمایه برای مهاجرت هستند قرار گرفته است. برای اینکه بتوان اقامت دائم کانادا را با خرید و یا راه اندازی بیزینسی در این کشور دریافت کرد، باید از طریق برنامه‌‌های کارآفرینی اقدام نمود.

شرایط لازم برای مهاجرت از طریق برنامه‌ی کارآفرینی به کانادا

برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌ی کارآفرینی، متقاضی می‌بایست شرایط نوشته شده در زیر را داشته باشد:

  • داشتن سابقه کار مرتبط یا مدیریت
  • داشتن سرمایه
  • داشتن تمکن مالی برای پرداخت حقوق کارمندان بعد از خرید یا راه اندازی بیزینس
  • داشتن تاییدیه LMIA
  • داشتن بیزینس پلن مناسب
  • داشتن مدرک زبان و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه
  • دارا بودن مدرک تحصیلی

متقاضی برای ثبت کسب و کار خود در کانادا با توجه به اینکه از صفر تا صد این پروسه در دست خود او است و از تمامی جزئیات و هدف آگاهی کامل دارد طبیعتا دید بهتر و سنجیده تری را برای آینده‌ی کسب و کار خود خواهد داشت.

ولی این نکته هم حائز اهمیت است که، به دلیل اینکه ابتدا باید محل و مکانی مشخص در کانادا تعیین شود سپس برای ثبت آن اقداماتی انجام گیرد و پس از این مراحل، نیرو استخدام بشود و کسب و کار راه اندازی شود بسیار زمان بر و بعضا دشوار خواهد بود.

حالا اگر فرد تصمیم بگیرد که بیزینسی را در کانادا خریداری کند هم با ریسک‌هایی مواجه است چون باید هزینه‌ی زیادی برای خرید بیزینس معتبری پرداخت نماید، ولی نسبت به مورد قبلی راحت تر است چرا که این بیزینس قبلا راه اندازی شده است و لازم نیست از پله‌ی اول برای راه اندازی بیزینس اقدام کرد. برای این کار می توان ۵۱ درصد و یا بیشتر از سهام یک شرکت، فروشگاه، رستوران و یا هر بیزینس دیگری را خریداری کرد.

چگونگی پیدا کردن بیزینس و کسب و کار برای خرید در کانادا

سایت‌های زیاد و مختلفی در این خصوص در کانادا وجود دارد که کمک زیادی برای راه اندازی و یا خرید بیزینس در کانادا به شخص می‌کند. متقاضی می تواند با جست و جو در این سایت ها مواردی را که با شرایطش هماهنگی دارد را انتخاب نموده و پس از آن با صاحبان این مشاغل و بیزینس‌ها صحبت کند و به نتیجه مطلوب خود برسد.

برای برنامه‌های سرمایه گذاری و خرید و یا ایجاد یک بیزینس در کانادا مبلغ سرمایه مورد نیاز مشخص نیست و بستگی زیادی به نوع سرمایه گذاری و شرایط آن بیزینس دارد و باید تمامی شرایط بررسی شود.

مزایای خرید بیزینس در کانادا

خرید بیزینس در کشور کانادا مزایایی دارد که در ادامه به برررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. مزایای خرید بیزینس در کانادا شامل موارد زیر است:

  • با خرید بیزینس در کانادا امکان همراهی همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال به کانادا وجود دارد
  • نداشتن محدودیت استانی
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان و استفاده از مزایای آموزشی بالا در کانادا
  • همسر فرد متقاضی می تواند با دریافت ویزای کاری کانادا اجازه کار در این کشور را داشته باشد

برای  خرید و یا راه اندازی یک بیزینس در کانادا و پس از آن دریافت اقامت دائم باید در مرحله اول ویزای کار موقت دریافت شود و حدودا پس از گذشت دو سال میتوان برای اقامت دائم این کشور اقدام کرد.

کشور کانادا برای مهاجرت صاحبان بیزینس

هم اکنون کشور کانادا این امکان را برای تمام مدیران فراهم کرده است که با راه اندازی بیزینس در کانادا به آنجا مهاجرت کنند. دولت کانادا تمامی افرادی را که در مسائل اقتصادی کشور نقش موثری دارند، دعوت می‌کند. این یک فرصت طلایی برای مدیران و صاحبان شرکت می‌باشد که می‌توانند از طریق آن به کانادا مهاجرت کنند. این فرصت حاصل همکاری اداره بزرگ مهاجرت کانادا و اداره کار می‌باشد. در ادامه متن شما را مزایا و معایب این موضوع و چگونگی انجام آن آشنا می‌کنیم.

مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا

بعضی از افراد قصد دارند که از طریق برنامه مهاجرت صاحبان بیزینس به کانادا شرکت خود را ثبت کنند. ثبت شرکت در کانادا همانند سایر کشور ها مزایا و معایبی دارد. یکی از مهم ترین مزیت‌های ثبت شرکت در کانادا این است که با نرخ مالیات کمتری روبرو می شوید.

نرخ مالیاتی کشور کانادا حدود 15 درصد می‌باشد که این مقدار نسبت به سایر کشور‌ها بسیار پایین‌تر است. دولت کانادا همواره برای تعدیل سازی نرخ مالیات تلاش می‌کند. یکی دیگر از مهم ترین مزیت‌های ثبت شرکت در کانادا، ثبات اقتصادی این کشور می‌باشد. در حال حاضر کشور کانادا ششمین مقصد جذاب برای سرمایه‌گذاری است؛ چرا که ثبات اقتصادی زیادی دارد. همچنین شما از طریق ثبت شرکت در کانادا به نیروی کار متخصص دسترسی دارید. شما می توانید در آنجا در همه‌ی زمینه‌ها نیروی کار متخصص پیدا کنید.

ایجاد و خرید کسب و کار یا بیزینس در کانادا منجر به دریافت اقامت دائم و پی ار به صورت مستقیم نخواهد شد و پس از آن که اجازه کار دریافت شود فرد می‌تواند وارد برنامه اقامت دائم شود.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false