تصاویر اسناد منتشر شد؛ اطلاعات و اخبار جدید از تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تصاویر اسناد منتشر شد؛ اطلاعات و اخبار جدید از تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد بر اساس درخواست گروهی از سهامداران و اعضای تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر موضوع را پیگیری کرد و بر اساس اسناد به دست آمده موارد ذیل را اعلام کرد.

کسایی زاده نوشت: تعاونی مسکن شماره 2 کارکنان شهرداری باقرشهر در تاریخ 20 فروردین 1398 با حضور 90 عضو (کارکنان جدید شهرداری باقرشهر) با حدود 27 میلیون تومان سرمایه تاسیس شد. حالا پس از گذشت 3 سال از ایجاد این تعاونی سرمایه فعلی حدود 210 میلیارد تومان بعنوان زمین در اختیار دارند.

این تعاونی حاشیه های زیادی به همراه داشت که در سال 1399 کار تعاونی به دادگاه کشید و حساب های تعاونی مسدود شد که در نهایت حکم منع تعقیب صادر و حساب ها دوباره باز شد.

هم اکنون اعضای هیات مدیره این تعاونی عبارتند از: احد هوشمند(معاون سابق شهردار باقرشهر) بعنوان عضو، جواد رستمی (معاون سابق شهرداری باقرشهر) نایب رئیس، احمد پناهنده (معاون سابق شهرداری باقرشهر) و مدیرعامل، حمید شفیعی فدا (مسئول پلیس ساختمانی باقرشهر) عضو هیات مدیره و حجت عظیمی (مسئول خدمات موتوری باقرشهر) بعنوان رئیس هیات مدیره هستند.

اخیرا خبری مبنی بر اختلاف مالی و احتمال گم شدن چند میلیارد تومان پول در تعاونی مسکن شماره 2 باقرشهر منتشر شد. بر اساس اسناد و مدارک موجود در کانال خبری تعاونی این خبر دروغ از آب در آمد چراکه یکی از بنگاه دارهای باقرشهر اطلاعات نادرستی به خبرنگار داده بود که تعاونی مسکن باقرشهر قرارداد سوری منعقد کرده و مبلغ را به جای 180 میلیارد  به 210 میلیارد افزایش داده و این 30 میلیارد به صورت ارز معامله شده و مخفی است.

پس از بررسی ها اسناد منتشر شد که از ابتدا معامله همان حدود 210 میلیارد تومان بوده که تمامی مقامات قضایی و کارشناسان رسمی دادگستری آن را تائید کرده اند. برای افشای عملکرد شفاف تعاونی اسناد منتشر می شود.

مدیرعامل تعاونی مسکن باقرشهر گفته است: یکی از بنگاه دارها اظهارنامه ای به مالک زمین ارسال کرده و در آن رقم بیشتری از حق دلالی بنگاه برای معامله زمین خواسته است.

کسایی زاده (خبرنگار ضدفساد) نوشت: بر اساس مستندات موجود هیچ فساد و تخلفی رخ نداده و هیات مدیره شفاف پیگیر مطالبات مردم و سوددهی هستند. همچنین سند مالکیت برای تعاونی صادر و ثبت شده و به زودی سند تک برگ در ادامه ثبت صادر خواهد شد. همچنین نقشه های پیشنهادی تفکیکی در حال آماده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

true
true
true
true
  1. کامران رضایی

    آن قسمت که مدیر عامل تعاونی ادعا کرده بنگاه قصد اخاذی از مالک را داشته بر اساس چه مدرکی بوده است؟
    مگر بنگاه املاک چقدر از مالک دریافت کرده است؟
    لطفا شفاف سازی بفرمایید

  2. حاجی

    پیگیری کنید یکسال قبل از خرید این زمین، مالک زمین را چند خریداری کرده بود و با چه شرایطی.
    پشت پرده ی این خرید و فروش سایه ی چه کسی است؟؟؟؟؟؟
    در کمتر از یکسال مالک چند میلیارد سود کرده؟؟؟؟؟؟؟

  3. حاجی واشنگتن

    ظاهراً شایعه ی تکذیب شده واقعیت داشته.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false