بیانیه هیات خانواده شهدا در مورد حاشیه های درگذشت «مهسا امینی» و حمله به نیروی انتظامی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بیانیه هیات خانواده شهدا در مورد حاشیه های درگذشت «مهسا امینی» و حمله به نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، هیات خانواده شهدا و ایثارگران در بیانیه ای رسمی موضع خود را در مورد حادثه و حاشیه های مرتبط با درگذشت ژینا امینی را منتشر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداءوالصدیقین

باتوجه به حمله هماهنگ و ناجوانمردانه عده ای معلوم الحال به همراه سلطنت طلب ها،منافقین و…. به نیروی انتظامی به عنوان یکی از ستون های استوار امنیت در کشور،هیأت خانواده شهدا و ایثارگران بیانیه زیر را اعلام می دارد.

1 – نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان برقرار کننده نظم اجتماعی در سال های اخیر همچون سال های اوایل انقلاب به ویژه دوران 8 سال دفاع مقدس، با تقدیم شهدای زیادی در حوزه های مفاسد اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی،سیاسی و امنیتی ،امنیت و آرامش را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورده است و شاهد بوده ایم که چگونه در فتنه هایی که دشمنان اسلام،انقلاب و این مرز و بوم در این چهل و چند ساله انقلاب به راه انداختند، توسط غیور مردان این نهاد انقلابی در نطفه خفه شده و موجب حفظ و استقرار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

2- مردم دلاور و غیور کردستان ایران عزیز به خوبی می دانند که تاکنون بیش از پانصد هزار شهید جان خود به کف گرفته و در راه اسلام و ایران اسلامی فدا کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم. و لذا نیروی جان برکف انتظامی هنوز که هنوز است در دفاع از مرزها و ناموس کشور به ویژه کردستان شهید می دهد.

3- وجود نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و برخورد با هر نوع جرم و تخلف؛ چه اقتصادی،چه سیاسی و چه فرهنگی از ضروریات هر کشوری است و پرواضح است که “گشت امنیت اخلاقی” یا همان “گشت ارشاد” برای حفظ کیان نظام و مقابله با کشف حجاب سازماندهی شده و بی حیایی در جامعه لازم بوده و همه مردم ایران به ویژه خانواده های شهدا از حضور فراجا در این امور حمایت قاطع کرده و اجازه هجمه و تخریب به اصل حضور امنیت اخلاقی را تحت هیچ شرایطی به هیچ احدی نخواهد داد و در صورت لزوم خانواده شهدا و ایثارگران در حمایت از فراجا حضور فیزیکی پیدا خواهند کرد.

4- ما ضمن محکوم کردن هر نوع تجمع، تحصن و اظهار نظر دشمنان، فرصت طلبان و افراد بی بصیرت را ضربه سیاسی به نیروی انتظامی که یکی از ارکان های اصلی نظام اسلامی است،دانسته و خواستار برخورد با عوامل این آشوب ها که همان کسانی هستند که به بهانه های مختلف،یک روز به بهانه حادثه کوی دانشگاه فتنه 78 را راه اندازی کرده و عکس امام را آتش زدند،یک به روز به اسم تقلب فتنه 88 را به راه انداخته و دفاتر بسیج و سپاه را آتش کشیدند،یک روز با رمز گرانی بنزین فتنه 98 را سازماندهی کرده و به قوه قضائیه حمله ور شدند و حالا نیروی انتظامی بدنه نظام را نشانه رفته اند تا شاید بتوانند با این بهانه ضربه دیگری را به نظام اسلامی و نهادی انقلابی به ویژه نیروی خدوم انتظامی وارد سازند که البته کور خوانده اند…..!

باشد تا ان شاءالله همه با تسلیم در برابر قانون و عمل به آن، آرامش و امنیت کشور را حفظ و دست های آلوده به فتنه جریان معلوم الحال سیاسی را برملا نمایند.

هیأت خانواده شهدا و ایثارگران

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false