خرید و فروش کتاب دست دوم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خرید و فروش کتاب دست دوم

امروزه با توجه به تورم و بالا رفتن قیمت کالاها قدرت خرید مردم، به خصوص قشر ضعیف جامعه کاهش یافته و باید چاره‌ای اندیشید. کاغذ و کتاب هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته و قیمت آن‌ها بالا رفته است. خرید کتاب دست دوم یا فروش کتاب‌هایی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید، گزینه‌ی خوبی برای به حداقل رساندن هزینه‌ی نهایی در خرید کتاب است.

کتاب خواندن و تاثیر آن بر جامعه

در سا‌ل‌های اخیر بالا بودن قیمت کتاب باعث شد این کالای مهم از سبد خرید مردم کشور عزیزمان حذف شود یا در اولویت‌های آخر آن‌ها قرار گرفته است که نتیجه‌ی این موضوع پایین آمدن سرانه‌ی مطالعه در کشور است و متاسفانه روز به روز تعداد کسانی که کتاب نمی‌خوانند یا کم می‌خوانند، در حال افزایش است.

اما این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که آسیب‌هایی که عدم مطالعه به جامعه وارد خواهد کرد، غیر قابل جبران است و افزایش سرانه‌ی مطالعه در جامعه امری واجب و ضرروی است و باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشید. از مضرات قابل توجه پایین بودن سطح مطالعه‌ی افراد یک کشور می‌توان به کاهش اطلاعات عمومی افراد جامعه و بالا رفتن مشکلات ذهنی مثل آلزایمر اشاره کرد.

با کنترل بحران گرانی کتاب می‌توان تا حد زیادی از کاهش سرانه‌ی مطالعه‌ی افراد جلوگیری کرد. با جایگزین کردن کتاب دست دوم به جای کتاب نو می‌توان هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش داد و با قیمت کمتری به تعداد بیش‌تری کتاب دسترسی داشت.

فروشگاه کتاب دست دوم

خرید و فروش کتاب دست دوم چند سالی است در جامعه رواج یافته و چه خوب است که این فرهنگ بین مردم نهادینه شود چراکه مزایای زیادی دارد از جمله: کمک به محیط زیست با قطع شدن تعداد کمتر درختان، پایین آمدن هزینه‌ی کتاب، نجات جان کتاب‌ها و….

با توجه به رشد فضای مجازی و سمت و سویی که کسب و کارها پیش گرفته‌اند، خرید به روش سنتی و فیزیکی به شیوه‌ی قبل آنچنان چنگی به دل نمیزند. کمبود وقت و افزایش قیمت بنزین از دلایلی است که تمایل افراد برای خرید حضوری کاهش یافته است.

یونی بوک بزرگ‌ترین سایت خرید و فروش کتاب دست دوم در ایران است که قیمت‌های به روزی دارد و شما می‌توانید کتاب‌هایی که در نظر دارید را چه نو و چه دست دوم، تهیه نمایید. در این فروشگاه کتاب دست دوم می‌توانید کتاب‌هایی که دیگر احتیاج ندارید را برای فروش قرار دهید.

به طور کلی در سایت خرید و فروش کتاب دست دوم یونی بوک، به انواع مختلفی از کتاب‌ها دسترسی دارید و می‌توانید لذت یک خرید اینترنتی ارزان، راحت و به صرفه را به خودتان هدیه دهید.

خرید آنلاین کتاب دست دوم ارزان

با خرید آنلاین کتاب دست دوم از سایت فروشگاهی یونی بوک می‌توانید به راحتی و با صرف هزینه‌ی کمتری کتاب‌های مدنظرتان را خریداری نمایید. شاید با شنیدن نام یونی بوک این تصور را داشته باشید که فعالیت این سایت تنها خرید کتاب دانشگاهی نو و دست دوم است اما این محدودیت وجود ندارد و امکان تهیه‌ی هر نوع کتابی برای انواع سنین و اقشار مختلف فراهم است.

اکثر دانشجویان علاقه‌مند به خرید کتاب دست دوم دانشگاهی هستند چراکه هزینه‌های کتب دانشگاهی بالا است و یونی بوک بهترین گزینه برای خرید اینترنتی بی دغدغه است و در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن می‌توانید به خرید و فروش هر نوع کتابی در سایت اقدام نمایید. کتاب دست دوم دانشگاهی معمولا فقط یک ترم مورد استفاده قرار می‌گیرد و عمدتا سالم و نو می‌مانند.

پرفروش‌ترین کتاب‌های یونی بوک

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه در ایران و چه در تمام دنیا، کتاب‌های مذهبی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها هستند و بخش بزرگی از حوزه‌ی کتاب مربوط به کتاب‌های مذهبی مانند: قرآن، تورات، انجیل و … بسته به کشور محل زندگی و دین رسمی آن کشور می‌باشد. این کتاب‌ها معمولا ارزش زیادی دارند و از قیمت بالایی برخوردارند.

به هر حال خرید کتاب دست دوم مذهبی و نسخه‌ی نو کتاب‌ها جایگاه خوبی در حوزه‌ی خرید و فروش کتاب دارند و با خرید آنلاین کتاب از سایت کتاب دست دوم یونی بوک قادر به تهیه‌ی انواع کتاب با قیمتی فوق‌العاده می‌باشید.

درباره‌ی یونی بوک و نحوه‌ی عضویت

یونی بوک زیر مجموعه‌ی شرکت آدرینا جویان دانش است که از سال ۱۳۹۹ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و قابلیت خرید و فروش کتاب نو و دست دوم برای کاربران سایت فراهم گردیده است.

 

با وارد کردن نام کتاب در قسمت سرچ سایت، به راحتی به نسخه‌ی نو یا دست دوم کتاب مورد نظر دست می‌یابید و پس از ثبت سفارش، کتابتان را درب منزل تحویل بگیرید.

شما در فروشگاه اینترنتی یونی بوک با یک جستجوی راحت و ساده می توانید به نسخه نو و دست دوم هر کتابی که مدنظر دارید، دسترسی پیدا کنید و لذت خرید کتاب دست دوم درب منزل با بهترین قیمت را تجربه کنید چراکه در یونی بوک محدودیتی برای ثبت سفارش وجود ندارد و فرقی نمی‌کند در کدام استان و منطقه از کشور باشید و مشکلی برای ثبت سفارش به وجود نخواهد آمد.

نحوه‌ی خرید کتاب دست دوم کنکور، دانشگاهی و…

برای ثبت سفارش کتاب مد نظر خود در سایت یونی بوک، ابتدا باید عضو شوید و یک پنل کاربری مخصوص داشته باشید. نگران نباشید مراحل ثبت نام ساده است و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

مراحل ثبت نام در سایت:

1: ابتدا وارد سایت https://unibook.shop/ شوید.

2: در نوار بالای صفحه بر روی گزینه پنل فروشندگان کلیک نمایید.

3: اگر قبلا اکانت ساخته‌اید کافی است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در غیر این صورت می‌توانید ایمیل و گذر واژه مورد نظرتان را وارد کنید و از انتخاب گذرواژه‌ی ساده خودداری نمایید.

4: در ادامه گزینه فروشنده شوید را انتخاب کنید.

5: سپس نام،نام خانوادگی و نام فروشگاه انتخابی خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که منظور از نام فروشگاه، در واقع نام فروشگاه مجازی شماست و باید با حروف لاتین شروع شود. سپس شماره همراه خود را وارد کرده و در نهایت گزینه عضویت را انتخاب کنید.

6:  حالا بر روی گزینه بزن بریم کلیک کنید تا راه اندازی فروشگاه نشان داده شود.

7: آدرس خیابان یا منزل و فروشگاه خود را وارد کنید. دقت کنید که آدرس به صورت کامل و درست ثبت شود سپس گزینه‌ی ادامه را انتخاب کنید.

8: در نهایت وارد تنظیمات پرداخت می­شوید. در این مرحله نیز لازم است اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید. این اطلاعات به منظور تسویه حساب پس از خرید کالای شما توسط مشتری مورد نیاز است.

سخن پایانی

برای خرید کتاب دست دوم دانشگاهی، درسی و کنکوری، مذهبی و…، فروشگاه اینترنتی یونی بوک بهترین گزینه برای تجربه‌ی خریدی دلنشین است. اگر کتاب‌خوان هستید یا دغدغه‌ کتاب‌خواندن و مطالعه دارید، با ما همراه شوید و نظرات خود را از طریق راه‌های ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی اینستا و لینکدین یا از بخش دیدگاه موجود در سایت به اطلاع ما برسانید.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
  1. Hana

    واقعا کتاب دست دوم خریدن قدم بزرگیه در عرصه ی مطالعه و فرهنگ کتاب خوانی در کشور

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false