ایمپلنت آمریکایی زیمر بهتره یا سوئیسی اشترومن - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ایمپلنت آمریکایی زیمر بهتره یا سوئیسی اشترومن

اگر بخواهید ایمپلنت دندان انجام دهید قطعا به این سوال میرسید که بالاخره ایمپلنت آمریکایی بهتره یا ایمپلنت سوئیسی اشترومن ؟

ایمپلنت دندان در ایران بسیار متفاوت است و برندهای زیادی از ایمپلنت دندان در ایران استفاده می شوند که هر کدام کیفیت و قیمت های مختلفی دارند و از این رو ممکن است دچار سردرگمی شوید.

در این مطلب که برگرفته از مقاله ایمپلنت سوئیسی اشترومن در دندانپزشکی آیریک است می خواهیم شما را با انواع ایمپلنت سوئیسی و ایمپلنت آمریکایی آشنا کنیم.

کسانی که کاشت ایمپلنت دندان در تهران هستند با انواع و اقسام برند های ایمپلنت دندان و قیمت ایمپلنت در تهران مواجه می شوند که انتخاب ایمپلنت را سخت و پیچیده می کند.

بطور کلی قیمت و هزینه ایمپلنت دندان در تهران از قیمت 8.000.000 میلیون تومان تا 18.000.000 تومان قیمت هر واحد ایمپلنت دندان در سال 1401 است.

بررسی ایمپلنت آمریکایی در ایران + قیمت

عواملی مثل کیفیت ایمپلنت دندان ، جنس ایمپلنت ، مارک ایمپلنت و ضمانت ایمپلنت دندان در موفقیت و طول عمر ایمپلنت تاثیرگذار هستند.

ایمپلنت های آمریکایی جزو ایمپلنت دندان هایی هستند که جنس و کیفیت بسیار بالایی دارند و کیفیت بالا باعث شده است تا استفاده از ایمپلنت های آمریکایی مانند ایمپلنت آمریکایی زیمر بسیار افزایش پیدا کند و پرطرفدار شده است.

ایمپلنت آمریکایی زیمر سیستم ایمپلنت دندانی منحصربفردی در پایه دارد و جنس پایه آن از تیتانیوم فعال است که در کوتاه ترین زمان ممکن با استخوان فک جوش میخورد و دوره بهبودی ایمپلنت را بسیار کاهش میدهد.

فلز تیتانیوم دارای بیشترین میزان سازگاری با بدن است که باعث می شود بیمار درد کمتری را متحمل شود و در طول زمان کیفیت و کارایی ایمپلنت دندان زیمر حفظ شود.

به گزارش وبسایت دندانپزشکی آیریک ، قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر در سال 1401 در تهران حدودا 18.000.000 میلیون تومان قیمت هر واحد ایمپلنت آمریکایی می باشد که کیفیت و طول عمر بسیار بالایی هم دارد.

ایمپلنت زیمر و اینترالاک هر دو آمریکایی هستند و جزو بهترین ایمپلنت دندان های جهان می باشند که جنس و ساختار آنها باعث شده تا محبوبیت بالایی پیدا کنند.

قیمت ایمپلنت آمریکایی اینترالاک در سال 1401 حدودا 18 تا 20 میلیون تومان است که متاسفانه ایمپلنت های آمریکایی در چند سال اخیر به علت تحریم به کشور وارد نمی شوند و یا تعداد محدودی از آنها استفاده می شود.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن

ایمپلنت های سوئیسی امروزه بهترین ایمپلنت دندان های موجود در جهان هستند که از ایمپلنت آمریکایی نیز طرفداران بیشتری دارند و پیشتاز حوزه ایمپلنت های دندانی هستند.

انواع ایمپلنت سوئیسی متفاوت است و قیمت های متنوعی دارند بهترین آنها ایمپلنت سوئیسی اشترومن است که قیمت حدودی آن از 14 تا 20 میلیون تومان می باشد.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن مدل های مختلفی دارد که برای انواع ایمپلنت دندان طراحی شده و مناسب هر سنی می باشد. کمپانی اشترومن سوئیس بیش از 30 سال است که ایمپلنت های دندانی را طراحی و تولید می کند.

ایمپلنت های سوئیسی انواع مختلفی دارند که هرکدام از برند های ایمپلنت سوئیسی دارای قیمت متفاوت و مزایای خاص خود هستند و از این رو در ادامه جدول قیمت ایمپلنت سوئیسی را مشاهده کنید.

ایمپلنت دندان سوئیسی در ایران متفاوت است و شامل ایمپلنت های زیر می باشند که 4 نوع از بهترین ایمپلنت دندان های سوئیسی در ایران هستند.

 

  • ایمپلنت سوئیسی اشترومن
  • ایمپلنت سوئیسی نئودنت
  • ایمپلنت سوئیسی sic
  • ایمپلنت سوئیسی spi

 

جدول قیمت ایمپلنت های سوئیسی در تهران

قیمت ایمپلنت های سوئیسی در ایران کمی بالاتر از ایمپلنت های کره ای و دیگر برندها است و از قیمت 12.000.000 تومان تا 20.000.000 میلیون تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت اشترومن در سال 1401 در تهران از 14 میلیون تا 20 میلیون تومان می باشد. در ادامه جدول لیست قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی را مشاهده می کنید.

مارک ایمپلنت سوئیسی قیمت ایمپلنت سوئیسی ضمانت
ایمپلنت سوئیسی sic 6.500.000  تومان 5 سال
ایمپلنت سوئیسی نئودنت 12.000.000 تومان 20 سال
ایمپلنت اشترومن iti titanium 16.000.000  تومان 30 سال
ایمپلنت اشترومن iti SLA 17.000.000 تومان مادام العمر
ایمپلنت اشترومن iti roxalid 18.000.000 تومان مادام العمر

 

قیمت ایمپلنت سوئیسی با توجه به کیفیت و طول عمری که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و قیمت ایمپلنت به تعداد هر واحد ایمپلنت دندان متغیر است.

همانطور که در لیست قیمت ایمپلنت سوئیسی در سال 1401 مشاهده کردید، قیمت ایمپلنت سوئیسی در تهران از 6 میلیون و 500 هزار تومان تا 18 میلیون تومان متغیر است که قطعا هزینه ایمپلنت سوئیسی در سال 1402 بیشتر می شود.

برای مشاهده قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی و آشنایی بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

https://iricclinic.com/swiss-dental-implant/

بررسی ایمپلنت سوئیسی اشترومن

شرکت ایمپلنت سازی اشترومن سوئیس بیش از 20 سال است که بصورت تخصصی شروع به طراحی و ساخت ایمپلنت های دندانی کرده که ایمپلنت های بسیار با کیفیت و مطمئنی تولید کرده است.

ایمپلنت دندان اشترومن iti در ایران بسیار پرطرفدار است و محبوبیت بالایی در بین مردم و متخصصین ایمپلنت دندان پیدا کرده است. کیفیت ساخت بالا و طول عمر زیاد ایمپلنت iti باعث شده تا درصد موفقیت بسیار بالایی داشته باشند.

اگر میخواهید ایمپلنت دندانی باکیفیت و مطمئن انجام دهید و ضمانت مادام العمر ایمپلنت را تجربه کنید بهترین انتخاب پیش روی شما ایمپلنت سوئیسی اشترومن است.

مزایای ایمپلنت سوئیسی اشترومن باعث شده تا قیمت نسبتا بالای آن باتوجه به کیفیت و جنس ایمپلنت به چشم نیاید و مقرون بصرفه باشد.

توجه داشته باشید که اگر قیمت ایمپلنت سوئیسی iti برای شما زیاد است می توانید از روش های قسطی پرداخت هزینه ایمپلنت سوئیسی را انجام دهید.

ایمپلنت سوئیسی بهتر است یا ایمپلنت آمریکایی ؟

سوال بسیاری از افرادی که به ایمپلنت دندان نیاز دارند این است که ایمپلنت سوئیسی یا ایمپلنت آمریکایی بهتر است ؟

باید بگوییم که هر دو ایمپلنت دندان جزو ایمپلنت های برتر در جهان هستند همچنین میزان استفاده و طرفداران بسیاری در ایران دارند.

اما باتوجه به شرایط چند سال اخیر و تحریم های کشور آمریکا ، امروزه ایمپلنت آمریکایی استفاده کمتری می شود و به دلیل کم شدن قطعات و پشتیبانی در حال حاضر استفاده از ایمپلنت سوئیسی بیشتر و بهتر است.

با توجه به ضمانت مادام العمر ایمپلنت های سوئیسی پیشنهاد میکنیم که از ایمپلنت های سوئیسی استفاده کنید تا از کیفیت بسیار بالا به همراه ضمانت بهره مند شوید.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false