راهنمای خرید پیاز گل - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
راهنمای خرید پیاز گل

این متن درباره خرید پیاز گل تهیه و تنظیم شده است. انتخاب پیاز گل و نحوه کشت پیاز سنبل و مریم از جمله نکاتی است که در این متن مطرح می شود. همانطور که می دانید، بعضی از گل ها از طریق کاشت پیاز تکثیر می شوند. پیازها را داخل گلدان یا خاک باغچه کاشته و با فراهم کردن نور و آب کافی آنها را پرورش می دهند. گل هایی که از طریق پیاز، رشد و پرورش پیدا می کنند، برای ادامه حیات و تکثیر دوباره، نیاز به شرایطی دارند که باید آنها را مهیا کرد. اگر به موضوع کاشت گل های زینتی علاقه‌مند هستید، خواندن این متن را به شما توصیه می کنیم. پس از خواندن این متن برای خرید پیاز و نحوه کاشتن آن اطلاعات خوبی خواهید داشت. در انتها نیز شما را به یک فروشگاه معتبر که ارائه دهنده انواع مختلف گل های زینتی است، ارجاع می دهیم.

پیاز سنبل هلندی قابل سفارش از فروشگاه نازبو

قبل از خرید پیاز گل تحقیق کنید!

خرید پیاز گل باید با آگاهی کامل و تحقیق درباره سلامت پیاز صورت بگیرد. این طور نیست که با تهیه پیاز گل سنبل آن را بکارید و منتظر گل دادن آن باشید. قبل از هر چیزی دانش این کار را به دست آورید. پیاز گل باید در وهله اول کاملا سالم و بدون عیب باشد. فرقی نمی کند شما پیاز گل لاله می خرید یا سنبل یا هر گل دیگر. کافی است به دقت پیاز را بررسی کنید. اگر در پیاز ترک مشاهده کردید به این معنی است که پیاز گل مورد نظر شما مرغوب نیست. یکی از راه های دیگری که نشان می دهد، پیاز سالم است یا خیر، بو کردن آن است.

معمولا پیازهای فاسد بوی ترشیدگی و نامطبوعی می دهند. ناگفته نماند، پیاز گلی که مرغوب نیست به دلیل فساد، وزن خود را از دست داده است. هیچ اثری از زخم خوردگی نباید روی غده گل دیده شود. خوب است بدانید بعضی از پیازها دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند مانند سلکسیون، هیبرید و اصلاح شده. هر کدام از این پیازها را می توانید بخرید و در صورت سالم بودن، آن را در گلدان یا باغچه بکارید. پس از یک مدت کوتاه، زحمات شما به بار می نشیند و می توانید شاهد شکوفایی گل های زیبایی باشید که منتظر آن بوده اید. در ادامه درباره گل سنبل و نحوه کاشت آن توضیح می دهیم.

گل سنبل

 خرید پیاز گل سنبل از فروشگاه های معتبر

اگر قصد خرید پیاز گل سنبل را دارید، آن را از فروشگاه های معتبر و مطمئن تهیه فرمایید. بسیار مهم است محصولی که دریافت می کنید، لهیدگی نداشته باشد. اگر این محصولات را در بسته بندی های بهداشتی که نشان و آرم تولید کننده بر روی آن درج شده باشد، بخرید، می توانید با خاطر آسوده تری پیاز را بکارید. نوع بسته بندی و نشان تجاری گویای کیفیت محصول است. با یک جستجوی مختصر می توانید وب سایت های فروشگاهی این نوع محصولات را پیدا کنید. نظرات کاربران را بخوانید و از میزان رضایت آنها از خدماتی که دریافت کرده اند، جویا شوید. مهمترین مشخصه یک وب سایت فروشگاهی معتبر، محتواهای پربار و ارزشمندی است که در آن بارگذاری می کند. وب مستری که این فروشگاه را مدیریت می کند، هرگز برای سود مالی مختصر و غیر مستمر، محصول بی کیفیت خود را به مشتری عرضه نمی کند.

خاستگاه گل سنبل کجاست؟

در ادامه خرید پیاز گل سنبل ارائه کمی اطلاعات درباره خاستگاه آن می تواند نکته ای مفید باشد. این گل زیبای بهاری، بومی خاورمیانه بوده و بیشتر در ترکیه، شمال غرب سوریه، ایران و لبنان کاشته شده و پرورش می یابد. این گل تنها در شروع بهار گل دهی دارد اما می توان پیاز آن را نگه داشت و برای سال بعد مجددا از آن استفاده کرد. همانطور که می دانید، گل سنبل علاوه بر زیبایی، بوی خوشی نیز دارد. سنبل در شمار گیاهان چند ساله است. به این معنی که شما با خرید پیاز این نوع گل تا سالها می توانید در خانه گل سنبل را بکارید و حاصل ذوق و سلیقه تان را توی سفره هفت سین عید نوروز بگذارید.

خوشبختانه این گل ، تنوع رنگ های زیبایی دارد. رنگ هایی مانند بنفش، صورتی، آبی، زرد، نارنجی و قرمز گل سنبل در کنار هم بسیار زیبا و چشم نواز است. این گل خوشه ای، دارای سی تا پنجاه عدد گل می باشد که هر کدام از آنها از شش گلبرگ، شش کاسبرگ و شش پرچم تشکیل شده است. این گل پانزده تا بیست سانتی متر قد می کشد و دارای برگهایی بلند و ضخیم است.

پیاز گل مریم

 

چه وقت گل سنبل را بکاریم؟

پس از این که خرید پیاز گل سنبل را انجام دادید، می توانید آن را در فصل پاییز در گلدان بکارید. پیشنهاد می شود پیاز را از نیمه های آبان ماه تا اول دی ماه بکارید. شما می توانید این پیاز را در هوای آزاد و در باغچه نیز بکارید اما توجه داشته باشید، زمانی این کاشت انجام شود که هوا کمی گرم شده باشد. در این صورت تا پایان فروردین و حتی اوایل اردیبهشت ماه می توانید شاهد به گل نشستن سنبل باشید. برای کاشت پیاز سنبل ابتدا شش سانتی متر خاک گلدان را گود کنید. خاک باید زهکشی خوبی داشته و خاک آن نیز مرغوب باشد. سپس پیاز را درون گودال ایجاد شده قرار دهید. نوک پیاز باید به سمت بالا باشد. روی پیاز را با خاک بپوشانید اما اجازه بدهید نوک آن از خاک کمی بیرون باشد.

گلدان در این مرحله باید کاور شود. روی گلدان یک پاکت کاغذی بکشید یا آن را در مکانی تاریک قرار دهید. دمایی که مورد نیاز گلدان سنبل است، باید زیر ده درجه سانتی گراد باشد. اگر محل زندگی شما در شهری است که هوای بیرون خانه بیشتر از چهار درجه سانتیگراد سرد نمی شود، می توانید آن را در هوای بیرون از خانه قرار دهید. در هفته دوم اسفند می توانید گلدان را در مکان روشنی بگذارید. دو هفته بعد گلدان شما شروع به رشد کرده و در نهایت به گل خواهد نشست. قابل ذکر است میزان نور در این مرحله در گلدهی سنبل بسیار موثر است.

گل مریم معطر و درشت

 

 خرید پیاز گل مریم

خرید پیاز گل مریم نیز برای کسانی که به باغبانی و پرورش گل های زینتی علاقه‌مند هستند، موضوع مهمی است. سلامت پیاز گل مریم نیز باید محرز شود. در غیر این صورت بهتر است از کارشناس گل و گیاه کمک بگیرید. گل مریم را اگر در خاک سبک و مرغوب بکارید و شرایط نور دهی و آبیاری آن مطلوب باشد، پس از مدتی پیاز رشد کرده و پس از رویش جوانه ساقه و برگ ها، شما را با شکوفایی گل های سفید خوشبو شگفت زده خواهد کرد. نکاتی که درباره گل مریم باید با شما در میان گذاشت، عبارت هستند از:

  • آبیاری گل مریم نباید زیاد باشد
  • نور زیادی برای کاشت گل مریم مورد نیاز است
  • دمای محیط باید بالای پانزده درجه سانتی گراد باشد
  • کود دامی برای پرورش و رشد این گل زیبای خوشبو پیشنهاد می شود
  • پیاز را در عمق دو تا چهار سانتی متری در گلدان بکارید و نوک آن حتما باید به سمت بالا باشد.

  خرید پیاز گل از وب سایت فروشگاهی نازبو

شما می توانید خرید پیاز گل سنبل و مریم را از وب سایت فروشگاهی نازبو به آدرس https://www.nazboo.com بخواهید. کارشناسانی که در این مجموعه حضور دارند، اطلاعات لازم را درباره نحوه آبیاری، کشت و … به شما خواهند گفت. شما می توانید پیاز گل را به صورت عمده نیز از فروشگاه نازبو خریداری کنید. چنانچه قصد خرید عمده از این مرکز را دارید، تخفیف قابل ملاحظه ای به شما تعلق خواهد گرفت. همچنین این وب سایت ارائه دهنده انواع مختلف پیاز گل در کشور نیز می باشد. سلامت و کیفیت این محصولات همگی تضمین شده است. خرید اینترنتی از این مجموعه نیز امکان پذیر است. شما ساکن هر کجای ایران باشید، محصول مورد نظر شما در بسته بندی ایمن بدون آسیب دیدگی و خراب شدن در اسرع وقت به نشانی شما ارسال می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false