امضای طلایی وزیر صمت برای فروشگاه های اینترنتی خاص/ چرا مجلس وزیر را استیضاح نمی کند؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
امضای طلایی وزیر صمت برای فروشگاه های اینترنتی خاص/ چرا مجلس وزیر را استیضاح نمی کند؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر شنیده ها حاکی از وجود ناهماهمگی و اختلاف در سطح مدیران وزارت صمت است و در این هیاهوی وزارتخانه برخی از مدیران تلاش دارند تا خدمات ویژه ای(امضای طلایی) به برخی از افراد یا شرکت ها بدهند.

مدتی است یکی از مدیران وزارت صمت در نامه ای به تولیدکنندگان بزرگ روغن خودرو آنها را مجبور و ملزم به ارائه روغن خودرو به برخی از فروشگاه ها به صورت ویژه کرده و دستور داده حتما ۲۰ درصد از تولید سال خود را به این افراد بفروشد و تاکید (تلویحاتهدید) کرده که اگر تولید کننده ای خلاف این دستور عمل کند به تعزیرات معرفی می شود.

حالا اگر سری به اسامی این فروشگاه ها بزنید با نام فروشگاه “دیجی…” مواجه می شوید که چه عقبه و رزومه ای دارند و سایرین هم یا اصلا تاکنون ربطی به روغن نداشته و یا آنقدر از سیستم ضعیفی برخورداند که توانایی عرضه صحیح ندارند.

حال سوال از نمایندگان مجلس این است که آیا خبر دارند که مدیران وزارت صمت چه بخشنامه ها و دستوراتی را ابلاغ می کنند و آیا تاکنون به عنوان قوه مقننه نظارتی بر این وزارتخانه داشته اند؟!

با هدف اجرای قانون پیشگیری از وقوع جرم و دستور اکید رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه مبنی بر سوت زنی تخلفات یا فساد باید اعلام کرد که نهادهای نظارتی و اطلاعاتی کشور هوشیار باشندو بررسی کنند که یک مدیر در یک وزارتخانه به پشتوانه چه افرادی تمام تولید کنندگان روغن را مجبور به فروش به افراد یا شرکت های خاص می کند که سود سالانه بالغ بر چند ده میلیارد تومان است آن هم در برهه ای که هر روز قاچاق کالاها تیتر رسانه ها قراردارد.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false