تهران را از این هتل، متفاوت ببینید! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تهران را از این هتل، متفاوت ببینید!

هر زمان قصد رفتن به پایتخت را کردید، اگر دوست داشتید در هتلی شیک و لوکس اقامت کنید که چشم‌انداز متفاوتی رو به شهر تهران دارد، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل اسپیناس پالاس است. اگر برای اقامت در این هتل شک دارید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا بطور کامل با آن آشنا شوید و شک‌تان بطور کامل برطرف شود!

تجربه متفات اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران!

حوالی میدان بهرود تهران، در منطقه سعادت آباد و شمال غربی پایتخت، هتل مرتفع و بزرگی وجود دارد که نه تنها یکی از بهترین هتل‌های تهران، بلکه یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران است. هتل اسپیناس پالاس تهران که حدود ده سال است ساخته شده، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره تهران است که مسافران مختلف داخلی و خارجی که به تهران سفر می‌کنند، علاقمندند تا در این هتل اقامت داشته باشند. هتل اسپیناس بیست طبقه و چهارصد واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد تا از مسافرانی که به این هتل مراجعه می‌کنند، میزبانی کند. اگر قصد داشتید در این هتل اقامت داشته باشید، سعی کنید یکی از اتاق‌های طبقات بالایی آن را رزرو کنید تا از چشم‌انداز بی‌نظیر آن، نهایت لذت را ببرید.

موقعیت مکانی این هتل چگونه است؟

همانطور که گفتیم، هتل اسپیناس پالاس در شمال غربی تهران ساخته شده و به امکان دیدنی شمال و غرب تهران، دسترسی بسیار خوبی دارد. در غرب تهران، جاهای دیدنی بسیاری مانند باغ گیاه‌شناسی ملی، شهربازی و رستوران گردون برج میلاد، پارک ژوراسیک، بوستان نهج‌البلاغه، موزه خودروهای کلاسیک و تاریخی و همچنین مراکز خرید متنوعی وجود دارد که می‌توانید به آنها سر بزنید و از آنها دیدن کنید.

امکانات مختلف هتل اسپیناس پالاس چیست؟

این هتل شیک و زیبا، امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و تجربه اقامت‌تان در این هتل را متفاوت‌تر کنید. یکی از این امکانات، زمین تنیس آن است. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید سری به مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا، جکوزی و حمام سنتی آن بزنید و از آنها استفاده کنید. سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات این هتل است که می‌توانید در آن ورزش کنید و بعد از آن، سری به سالن ماساژ هتل بزنید.

در کنار این موارد، هتل اسپیناس پالاس سه رستوران مختلف دارد. رستوران‌های این هتل‌، غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می‌کنند و دیگر نیازی به این نخواهید داشت که برای صرف ناهار و شام، به رستورانی خارج از هتل مراجعه کنید.

جهت رزرو هتل اسنپ‌تریپ با بهترین قیمت، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن آن بزنید.

راهنمای رزرو آنلاین هتل اسپیناس پالاس

هر زمان قصد داشتید با رزرو هتل تهران چند شبی را در پایتخت بگذرانید، کافیست از طریق بخش هتل داخلی سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ، هتل یا شهر مورد نظرتان را انتخاب نموده، بازه زمانی اقامت را مشخص کنید و دکمه جستجو را بزنید تا از میان هتل‌های پیشنهادی اسنپ‌تریپ، هتلی که مد نظرتان است را انتخاب و رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت اینترنتی، رزروتان را قطعی کنید و با خیال راحت، راهی پایتخت شوید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false