ارزش زمین تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر 308 میلیارد تومان کارشناسی شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ارزش زمین تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر 308 میلیارد تومان کارشناسی شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، کانال رسمی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر اعلام کرد: 31 مردادماه 1401 گزارش هیات کارشناسان رسمی به دعوت هیات مدیره شرکت تعاونی در مورد ارزش گذاری و ارزیابی زمین خریداری شده برای تعاونی مسکن در جاده انرژی به شماره پلاک های 92/98 و 92/99 به شرح ذیل منتشر شد.

در این گزارش که به امضای جوادصالحیار کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان، یوسف جاوید کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان و حمید فلاحی کارشناس رسمی دادگستری و وکیل رسیده است آمده: به همراه مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن شماره 2 کارکنان شهرداری باقرشهر و دو نفر از کارمندان رسمی شهرداری باقرشهر به محل ملک مورد نظر رفتیم. این زمین 63850 مترمربع بدون دیوارکشی بود که ارزش گذاری آن در تاریخ 24 مرداد 1400 مبلغ 223 میلیارد تومان ارزیابی شده و در تاریخ 31 مرداد 1401 این زمین 308 میلیارد تومان ارزش دارد.

در این گزارش آمده است که بر اساس قانون شهرداری ها 25 درصد این زمین صرف معابر و خیابان ها خواهد شد و بخشی دیگر سهم شهرداری باقرشهر است و حدود 43.75 درصد از متراژ کسر می شود.

بر اساس این گزارش این کارشناسان رسمی با هماهنگی و دعوت هیات مدیره تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کارشناسی کردند و ارتباطی با دادگاه کهریزک و پرونده مفتوح تعاونی ندارند.

قطعا قاضی پرونده نیاز به کارشناس داشته باشد آنها را خود انتخاب می کند.

بیشتر بخوانید

اعمال نفوذ و شیطنت در تعاونی مسکن باقرشهر شکست خورد!

تصاویر اسناد منتشر شد؛ اطلاعات و اخبار جدید از تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false