اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

به گزارش جامعه خبر، امروزه به لطف شیوع کرونا و محددویت هایی که صورت گرفته است، همواره گردشگران به دنبال فرصتی هستند تا از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کرده و جهت دوری از آلودگی و شلوغی شهر،  به مناطق اطراف سفر کرده و چند روزی را استراحت کنند. اگر ساکن تهران هستید، مناطقی همچون کردان، لواسان، دماوند، شهریار و غیره برای یک سفری چند روزه و خاطره انگیز می توانند انتخاب مناسبی باشند اما اگر به دنبال اقامت در ویلاهای لاکچری و استخردار در کنار هزینه ای به مراتب کمتر از برخی نقاط مانند لواسان هستید، کردان می تواند گزینه ا ی بسیار مناسب باشد. با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان و انواع اقامتگاه در این منطقه ییلاقی بیشتر آشنا شوید.

نگاهی به روستای ییلاقی کردان

در گذشته های دور، کرردان تنها یک روستای خوش آب و هوا در  اطراف کرج بود و چندان هم مورد اهمیت قرار نداشت. بعد از اینکه مردم با آب و هوا و طبیعت زیبای روستا بیشتر آشنا شدند، تصمیم گرفتند تا برای چند ساعت هم که شده، اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری کنند. به لطف این موضوع، کردان رفته رفته در میان مردم بخصوص پایتخت نشین ها از محبوبیت بالایی برخوردار گشته و سرمایه گذاران بسیاری وارد کردان شدند تا با خریداری زمین ها و خانه های قدیمی، اقدام به ساخت و ساز انواع ویلا و اقامتگاه کرده و کردان را به یکی از بهترین روستاهای اطراف تهران بررای ثبت بهترین خاطرات سفر تبدیل کنند.

امروزه کردان دارای تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف است تا گردشگران برای اجاره ویلا در کردان، با هر بودجه و سلیقه ای بتوانند بهترین اقامتگاه را انتخاب کنند. اگر شما هم تصمیم دارید چند روزی را در بهترین ویلاهای کردان باشید، اجاره ویلا همواره یکی از بزرگترین چالش های پیش رو خواهد بود چراکه تقاضا در این منطقه بالا بوده و معمولاً گردشگران نمی توانند بهترین اقامتگاهی که مد نظر دارند را انتخاب کنند.

معرفی انواع ویلا و اقامتگاه در کردان

همانطور که گفتیم، در کردان تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف وجود دارد و به لطف این موضوع، گردشگران با هر بودجه و سلیقه ای همواره بهترین اقامتگاه را در این شهر می توانند انتخاب کرده و بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند. اما خوب است بدانید در این روستا، اکثر گردشگران به دنبال ویلاهای استخردار هستند و تقاضا برای این دسته از  ویلاها بالا می باشد.

همانند اکثر شهرها و نقاط مختلف ایران که ویلاها به صورت روزانه اجاره داده می شوند، نرخ اجاره روزانه ویلا در کردان طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه به دلیل کاهش تقاضا، در ارزان ترین حالت خود قرار دارند اما این رقم طی روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه، به دلیل تقاضای بالا، افزایش می یابند. لازم به ذکر است در برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که شاهد هجوم پایتخت نشین ها به کردان هستیم، شاهد افزایش شدید قیمت اجاره ویلا کردان خواهیم بود.

اجاره ویلا استخردار در کردان و نکاتی که باید بدانید

ویلاهای استخردار جزء محبوب ترین اقامتگاه های روستا هستند و به لطف تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در کردان، نرخ اجاره روزانه این دسته از اقامتگاه ها به مراتب بیشتر از سایر ویلاهای منطقه هستند. همچنین ویلاهای استخردار کردان به لطف محبوبیت بالایشان معمولا از امکانات خوبی هم برخوردار هستند که شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، باغ بزرگ به همراه آلاچیق و باربکیو و غیره می باشند.

همانطور که میدانیم، کردان منطقه ای ییلاقی بوده و همواره تابستان های خنک و زمستان های بسیار سردی بر این منطقه حاکم می باشد. در ۶ ماه اول سال که کردان هوایی بسیار دلنشین دارد، ویلاهای استخردار از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و اگر میخواهید در این ایام به سراغ اجاره ویلا استخردار کردان بروید، می بایست از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید. اما در ۶ ماه دوم سال، کمی شرایط تغییر می کند.

 

اجاره ویلا کردان استخردار آبگرم در نیمه دوم سال

با شروع شدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، کردان در سردترین روزهای خود به سر می برد و شاهد سرمای سخت و طاقت فرسایی در این منطقه هستیم. در فصل پاییز، اکثر ویلاهای استخردار، آب استخر را تخلیه کرده و آبگرم جایگزین می کنند و به لطف این موضوع، اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم طی ۶ ماه دوم سال از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و طبق نظر گردشگران استخرهای آبگرم در روزهای سرد کردان بسیار لذت بخش هستند.

در روزهای سرد کردان، درکنار تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان، تعداد کمی از ویلاها هستند که استخرهای خود را غیرفعال می کنند و به همین دلیل، نرخ اجاره روزانه این دسته از ویلاها افزایش خواهند یافت.

از دیدنی های کردان غافل نشویم

متاسفانه اکثر مردم کردان را با اقامت در ویلاهای استخردار و لوکس میشناسند و در طوی سفر، فقط در ویلا اقامت دارند اما خوب است بدانید کردان منطقه ای سرسبز و دیدنی بوده و دارای جاذبه های گردشگری جذابی هم می باشد. پیشنهاد می کنیم در سفر چند روزه ای که به کردان دارید، از برخی از جاذبه های گردشگری کردان از جمله برج مقبره، سایت پروازی، دهکده آرامش، پل بانو صحرا، رود کردان و غیره نیز بازدید کنید. در نظر داشته باشید اگر میخواهید وارد سایت پروازی کردان شوید، در زمانی مراجعه کنید که کردان از شرایط آب و هوایی مساعدی برخوردار است.

در آخر لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره ویلا و آپارتمان روزانه در سراسر ایران، تنوع بالایی از انواع ویلاهای مختلف در کردان را برای شما در نظر گرفته تا با کمترین قیمت و بدون واسطه، بهترین اقامتگاه مورد نظر را از طریق کارشناسان انتخاب کرده و بهترین خاطرات سفر به کردان را برای خود رقم بزنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false