میثم شکری ساز کیست و چطور در جوانی به موفقیت رسید؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
میثم شکری ساز کیست و چطور در جوانی به موفقیت رسید؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بدون شک با بررسی زندگی کارآفرینان مختلف، متوجه این موضوع خواهید شد که زندگی هریک از آن ها با دیگری متفاوت است. هرکدام از کارآفرینان راه های مختلفی را طی کرده به جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار دارند رسیدند. میثم شکری ساز یکی از این افراد است که با توانایی ایده پردازی و اجرای آن به بهترین شکل به جایگاه قابل قبولی رسیده و به عنوان یکی از کارآفرینان برتر شناخته می شود.

مسلما با شنیدن نام این افراد موفق مثل دکتر شکری ساز این سوال در ذهن تان شکل می گیرد که میثم شکری ساز کیست؟ و چنین فردی چطور توانسته ایده های خود را عملی کند؟

این درحالیست که احتمالا همین حالا در ذهن تان صدها فکر و ایده دارید، پس یعنی یک کارآفرین هستید یا می توانید بشید؟؟؟ این که تنها با یک فکر در ذهن تان بتوانید نام کارآفرین روی خودتان بگذارید، بسیار خنده دار است اما اگر توانایی اجرای آن را دارید، احتمالش هست که به یکی از کارآفرینان برتر تبدیل شوید. داشتن توانایی اجرا و تلاش و پشتکار می تواند می تواند جرقه ای برای شروع این اتفاق یعنی موفقیت های تان باشد.

میثم شکری ساز نیز مثل بسیاری از افراد معمولی و تنها با یک ایده ی ناب و تازه توانسته کسب و کار موفق خود را راه بیاندازد و این روزها نامش در کنار نام دیگر مدیران و صاحبان کسب و کار برتر قرار بگیرد. این که شما سوالات مختلفی در فکرتان نقش ببند مثل این که ایشان چطور موفق شده اند؟ چه ویژگی هایی داشته و دارند که وی را به قله موفقیت رسانده است؟ آیا وی ژن برتر دارد و یا با حمایت خانواده پولدار خود اکنون کسب و کار موفقی دارد؟ طبیعی است. چرا که شما به خوبی با میثم شکری اسز آشنایی ندارید به همین دلیل بهتر است برای پاسخ به این سوال ها بیایید نگاهی به گوشه ای از فعالیت ها و ویژگی های شخصیتی دکتر میثم شکری ساز بیندازیم که در اوج جوانی و در سن ۳۴ سالگی توانسته به یکی از مدیران و کارآفرینان نمونه کشور و استان اصفهان تبدیل شود.

میثم شکری ساز؛ مدیر جوانی که باید او را بشناسید

“بیش از یک دهه است که هر روز بیش تر از همه همکاران و حتی کارمندانم کار می کنم. هر روز در حال آموزش و یادگیری هستم. برای تک تک اهدافم برنامه ریزی می کنم و این موضوع که مجموعه ما موظف به ارائه به روزترین و برترین خدمات به شماست و تعهد ما کسب حداکثر رضایت شما و پیش بینی آن چیزی است که به آن نیاز دارید با تمام وجود باور دارم.” این پاسخی است که دکتر میثم شکری ساز به سوال یکی از افرادی که در کارگاه ۲۵ راز موفقیت او شرکت کرده و از او پرسید که چطور در کنار مدیران و کارآفرینان جوان و برتر ایران قرار گرفته است، می دهد.

میثم شکری ساز متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۵ بیش از یک دهه است که قدم در حوزه آموزش کشور گذاشته و تا به امروز یکی از پرچم داران این حوزه به حساب می آید. او مدیر و کارآفرینی برتر است که در سال ۱۳۸۸ در پی ظهور شرکت های نوپا و حضور آن ها در بازارهای اقتصادی ایران، به فکر راه اندازی و ارائه خدماتی نو در حوزه آموزش افتاد. او یک ایده در سر داشت؛ آموزش الکترونیک و کاملا مجازی، پس با توجه به آن اقدام به تاسیس مرکز توسعه آموزش مجازی پارس نمود. وی تاکنون موفق بوده تا مجموعه فعالیت هایش را گسترش دهد. او که از ابتدا به حوزه های آموزشی و پژوهشی علاقه ویژه ای داشته، در ادامه به توسعه فعالیت های خود در جهت ارائه خدمات متفاوت و قوی در این حوزه ها و ایجاد تحول در شیوه های آموزشی و پژوهشی کشور ادامه داده است.

 

دکتر شکری ساز چهار سال پیاپی در سال های ۹۶،۹۷،۹۸ و ۹۹ مفتخر به اخذ تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شده و در سال ۱۳۹۶ مدیر برتر فناوری اطلاعات شناخته شد. ایشان دارای تحصیلات در دکتری کارآفرینی با گرایش آموزش عالی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد در رشته مدیریت MBA از دانشگاه امیرکبیر و اشتنبایس برلین آلمان است. همان طور که پیش تر هم به آن اشاره شد، وی از سال ۱۳۸۸ تاکنون مدیریت مرکز توسعه آموزش مجازی پارس و هولدینگ بزرگ پارس پندار نهاد، رییس کنسرسیوم ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت ها (کاوش)، و همچنین مجری طرح آموزش ده هزار دفترICT روستایی در زمینه گردشگری با همکاری وزارت ارتباطات، سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است.

در مورد سوابق پژوهشی و مقالاتی که دکتر میثم شکری ساز تاکنون انجام داده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاثیر آموزش الکترونیکی در فرهنگ کارآفرینی ” بررسی مشکلات و رفع موانع “فصلنامه فرهنگی و هنری اندیشه هنر”
  • عوامل موثر بر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیک بر رشد اقتصادی شرکت های کارآفرین
  • بررسی جهت گیری کارآفرینانه و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد سرمایه گذاری های جدید شرکت
  • ارزیابی و اولویت بندی موانع ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ارائه راهکارهائی جهت رفع این موانع

اما موفقیت ها و افتخارات دکتر میثم شکری ساز پایان نداشته و ندارد. وی بیش از ده ها کتاب در زمینه های مختلف را ترجمه کرده است که آثار ارزشمندی برای جامعه علمی کشور است. از کتاب های ایشان می توان به مذاکره با دست های خالی، استوار، بازاریابی و کسب و کار اسلامی، به کانادا خوش آمدید، سیاحت و مهاجرت تحصیلی و شغلی از دیدگاه اسلام، روابط فرد و سازمان، ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، بازاریابی نوگرا، رازهای بازاریابی قدرتمند، بازاریابی گوریلی، تویی که ذهن برنده ای، آسایش در آرامش، فراتر از استراتژی، توهم باهوشی ۱ و توهم باهوشی ۲ اشاره نمود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false