سازمان داوطلبان یکی از سه سکو نشین برتر درعرصه های اجتماعی و فرهنگی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ امیرطاهر حسین خان/ گستردگی میدان عمل، فراوانی مخاطبان جوان، داوطلبانه بودن حضور اعضا، تنوع و تکثر و جذابیت برنامه ها، عضویت چند صد هزار نفری، نفوذ سازمانی در اقصا نقاط کشور، سلامت سازمانی، احتراز از حاشیه ها و غیره از جمله علل اوج و تعالی سازمان داوطلبان است.

نگاه عالمانه و مثبت به امور فرهنگی و داوطلبی در میان مسئولین طراز اول سازمان داوطلبان و وجود نظم سازمانی و راهبردی ،میتواند درآینده منجر به ظهور و بروز خلاقیت ها و ابتکارها  در برنامه ها شود.

بی گمان سازمان داوطلبان  به عنوان سلسله جنبان حرکت عظیم فرهنگی و کار داوطلبی در کشور تاکنون محور و اساس و راهنمای شکل گیری بسیاری از خدمات شایسته و پربرکت به مردم و نیازمندان بوده است.

این نهاد مقدس بر اساس وظایف ذاتی خود همواه در صدد سریان و جریان دادن روح ایمان و معنویت در در بین مردم و تقویت کننده و حمایت کننده برنامه ها و امور منطبق بر روح تعالیم روح بخش کار داوطلبان در کشور بوده است.

تقویت روحیه تعاون، انسانیت، کرامت ، عدم تبعیض ، دستگیری از مستمندان و نیازمندان ، کاستن از آلام روحی و جسمی دردمندان و حادثه دیدگان را می توان از جمله برنامه های سازمان داوطلبان برشمرد.

توجه به بعد معنوی و جهادی  و جنس اهداف شمارش شده توسط برنامه ریزان سازمان داوطلبان برای پیشرفت و اعتلای هلال احمر که غالباً کارهای  داوطلبی و فرهنگی است؛ نشان از رعایت اصل تناسب، حسن توجه و دقت در انتخاب برنامه ها و اهداف است.

شکی نیست که با توانمندی ها و تجارب که در مدیریت کلان هلال احمر یافت می شود،با هدایت و نظارت عالمانه و پدرانه مجموعه جمعیت هلال احمر از کارکنان ساعی و مجاهد سازمان داوطلبان شاهد اوج و تعالی بیش از پیش این نهاد تاثیر گذار در جامعه خواهیم بود.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false