خبر خوش به «سراتو» سوارهای ایرانی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پرویز آفتاب سوار، گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته و همکاری مشترک با شرکت کیاموتورز مبنی بر اضافه شدن برخی از آپشن های مهم به سراتو تولیدی در سایپا، نصب و راه اندازی تجهیزات مربوطه انجام و تولید انبوه سراتو آپشنال از امروز  4  اسفند ماه آغاز شد.

آفتاب سوار گفت: آپشن هایی که در این خودرو اضافه شده است عبارتند از سانروف، سیستم قفل و سوئیچ هوشمند (Smart Key)، سیستم تعویض دنده پشت فرمان (Paddle Shifter )، مولتی مدیا و جی پی اس (رهیاب)، سنسور و دوربین دنده عقب، صندلی چرم و جلو آمپر جدید.               

کلیه آپشنهای اضافه شده با کیفیت بسیار مطلوب و مطابق با الزامات و استانداردهای ( OEM ) طراحی، تولید و بر اساس فرآیندهای شرکت کیاموتورز به سراتو تولیدی سایپا اضافه گردیده است. 

وی با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش این محصول در نمایندگی های مجاز گروه سایپا انجام خواهد شد، تصریح کرد : این خودرو در مقایسه با مدل وارداتی آن از شرایط بهتری در خدمات پس از فروش برخوردار خواهد بود.

معاون مهندسی سایپا در خصوص روند ادامه تولید سراتو معمولی گفت: ادامه تولید سراتو بدون آپشن به تقاضای بازار بستگی دارد، لیکن بر اساس بررسی بازار همچنان برنامه ریزی تولید، 80 درصد سراتو گیربکس اتوماتیک و 20 درصد سراتو دنده ای پابرجاست.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false