وحشت در حاشیه کهریزک | بخشدار به قلب قاچاقچیان سوخت زد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
وحشت در حاشیه کهریزک | بخشدار به قلب قاچاقچیان سوخت زد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد با تشویش اقدام بخشداری کهریزک نوشت: اینکه همه دستگاه ها مانند تعزیرات، پخش فراورده‌های نفتی، نیروی انتظامی، محیط زیست، منابع آب، شبکه بهداشت و درمان، جهادکشاورزی و بخشداری کهریزک برای برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت بسیج شدند نشان از حمایت فرمانداری شهرستان ری است که قبلا چنین صحنه هایی را شاهد نبودیم.

این افراد با استفاده از اراضی کشاورزی و تغییر کاربری آن اقدام به احصاء و دریافت سوخت خارج از شبکه و قاچاق کردند که با جوشاندن این مواد خروجی آن را به بازار عرضه می کنند. این دست اقدامات موجب آلودگی شدید زیست محیطی اعم از آلودگی خاک، هوا و سفره‌های زیرزمینی می‌شود و نهایتا اقدام علیه بهداشت عمومی است.

تا امروز 60 واحد کشف شده اما بهتر است بخشداری کهریزک با لودر به جان این واحدها بیفتد. تعجب من نقش دادگاه کهریزک است؟ مگر نباید همه دادگاه ها علنی باشد؟ چرا برخورد با این فسادها با حضور خبرنگاران انجام نمی شود؟ وقتی دادگاه کهریزک و پرونده های تعزیراتی سکوت می کنند فاسدان تصور می کنند اقدامی نشده و همه این اقدامات نمایشی بوده است.

برای همین از رئیس دادگاه کهریزک و تعزیرات شهرستان ری می خواهم طبق قانون بعد از رای قطعی آن را رسانه ای کنند و دادگاه هم علنی برگزار شود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false