فوتسالیست‌ها سکه‌ فدراسیون را قاب کنند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

 به گزارش پایگاه جامعه خبر،حسین شمس در خصوص اینکه چرا در مراسم برترین‌های فوتسال در سال 95 حضور نداشت، گفت: ما را دعوت نکردند و مادرم هم وصیت کرده اگر شما را جایی دعوت نکردند، نرو! به همین دلیل به مراسم نرفتم.
 
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره اظهار نظر علی کفاشیان مبنی بر اینکه همه دعوت بودند و دعوتنامه ارسال شده بود، خاطرنشان کرد: خیر، دعوت نبودم. دو روز پس از برگزاری مراسم برترین‌ها برای من پیامکی آمد که شما به مراسم دو روز پیش دعوت شده‌اید!
 
وی در خصوص اینکه کفاشیان گفته همه فوتسالی‌های که لازم بوده به این مراسم دعوت بودند و خودشان تصمیم گرفتند نیایند و صحبت‌های فعلی او نقض کننده صحبت‌های سرپرست کمیته فوتسال است، گفت: حتماً ما فوتسالی نیستیم یا لازم نبوده که در آن مراسم حاضر باشیم. کفاشیان و چند نفر دیگر که در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال هستند، فوتسالی‌اند و باید در این مراسم‌ها باشند.
 
شمس در واکنش به این مسئله که مگر می‌شود او را از فوتسال حذف کرد، گفت: این نظر شما و مردم است، اما آنچه برای این افراد اهمیت ندارد نظر اصحاب رسانه و مردم است. ما هم کارمان را انجام می‌دهیم و نیازی نمی‌بینیم برای انجام کارمان کرنش کنیم. مردم هم چیزی که لازم باشد را می‌دانند و به خوبی می‌فهمند.
 
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص میزان جوایز برترین‌های این رشته نیز که مورد انتقاد واقع شد و برخی معترضند که چرا فقط یک سکه داده شده است، اظهار داشت: آن سکه را هم بچه‌ها نباید خرج کنند، بلکه باید قاب کنند تا برای نوه‌ها و نتیجه‌های آنها بماند. از دست این کمیته فوتسال چنین چیزی چکیده است، باید غنیمت شمرد و این یک سکه باید مانند زیر خاکی نگهداری شود!

تسنیم

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false