یادداشت| برای «سجادرزمجو» و نام آوران موسیقی کهگیلویه و بویراحمد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
یادداشت| برای «سجادرزمجو» و نام آوران موسیقی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پیمان مندنی پور (فعال اقتصادی) یاسوجی در تکریم مقام استاد مرحوم سجاد رزمجو نوشت: تصور نمی کردم که جوان ۴۱ ساله لر بتواند سبکی نوین در آواز و موسیقی این دیار به یادگار بگذارد. به جرات می توان گفت که او یکی از خوانندگان صاحب سبک لری و شروه خوان و آوازره خوان محلی بود که میان مردم بختیاری و لری محبوبیت زیادی داشت و حتی آواز او بعنوان آهنگ های پیشواز در ایرانسل و همراه اول قراردارد. این هنرمند مردمی در شادیهای مردم و همشهری های خود سرودهای زیبا و آهنگهای شاد می خواند و در مراسمات عزای مردم هم در کنارشان شروه سرایی می نمود.

به پاس تمام روزهای خوبی که کنارمان بود دوستش داریم و یاد و صدای او هیچ وقت از ذهن ما فراموش نخواهد شد. بعنوان یک شهروند لر از دیار ایران بر سنک مزارش بوسه می زنم و می گویم که متعهد هستم تا آنچه به یادگار گذاشتی را ترویج دهم تا هیچ وقت صدای تو فراموش نشود. من تو را ایستاده تعظیم می کنم که برای موسیقی اصیل لری سنگ تمام گذاشتی …

و قدردانی می کنیم از هنرمندان و نام آوران عرصه این موسیقی اصیل ایرانی-لری که پیشرو و همراه مرحوم سجاد رزمجو بودند و خود صاحب سبک و سیاقی از این هنر ناب هستند. چهره هایی همچون محمدخیراتی، جاسم خدا رحمی، اسماعیل پیرامون، شروین پناهی، مسلم محمدی، سعید حسینی، صادق طهماسبی و هومیر و نوازندگانی که آنها را همراهی کردند همچون فرشاد میرزاپور، سامان جعفری، رضا سلیمانی و کیان زمانی که این جوانان و اساتید همه با تمام توان در این مسیر دل بسیاری از شهروندان را شاد کرده و در شادی ها و غم ها برای ما نواختند و سرودند.

و تقدیر و شایسته از نام آوران موسیقی کهگیلویه و بویراحمد حضرات میرزا ایرج موسوی، سهراب شفیعی، اسفندیار احمدی، جواد طالبی، شهرام رودشتیان و حافظ نجفی که همیشه یادشان و نامشان گرامی است.

 

یک نوای ماندگار از سجادمهرجو

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false