فیلم| گران فروشی در فروشگاه های همواره تخفیف «افق کوروش»! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم| گران فروشی در فروشگاه های همواره تخفیف «افق کوروش»!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سایت خبری “اقتصاد سالم” می گوید: چند روز پیش فیلمی از یکی از مشتریان به دست این پایگاه خبری رسید که نشان می داد در یکی از شعب “فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش”؛ قیمت کالاها در حدّ قابل توجهی بالاتر از قیمت اصلیِ آنها درج شده به گونه ای که حتی پس از اعمال تخفیف های اعلامیِ این شرکت هم؛ مبلغ دریافتی از مشتریان، بیشتر از نرخ درج شده بر روی کالاها است!

این موضوع پیگیری شد و گشت بازرسی و نظارتِ مشترک اتاق اصناف تهران و سازمان تعزیرات حکومتی به همراه خبرنگاران صداوسیما به فروشگاه های افق کوروش مراجعه کردند که پس از بازرسی؛ تخلف اعلام شده از سوی یکی از شهروندان تایید شد.

گزارش این بازرسی ها البته بدون نام بردن از فروشگاه “افق کوروش” روز گذشته از صداوسیما پخش شد که این پایگاه خبری اعلام می کند فیلم پخش شده از صداوسیما درباره گران فروشی سازمان یافته در یکی از فروشگاه های زنجیره ای؛ مربوط به فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیفِ افق کوروش است.

 

در گزارش پخش شده از صداوسیما بازرسان تعزیرات و اتاق اصناف اعلام می کنند که این فروشگاه به صورت سازمان یافته، اقدام به فریب مشتریان می کند، به گونه ای که قیمت کالاها را بالاتر از نرخ اصلی درج می کند و بعضا حتی پس از اعمال تخفیف نیز، مبلغ بیشتری نسبت به قیمت درج شده بر روی کالا از مشتریان دریافت می کند!

true
true
true
true
  1. فرزاد محسنی

    کوروش یکی از دروغگو ترین و کلاهبردارترین فروشگا ه های زنجیره ای هست که تا حالا دیده شده . قیمت اجناس به دروغ تخفیف می خورد درحالیکه موقع محاسبه صندوق قیمت خوشان را حساب می کنند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false