پولسازی| چقدر با روش های پولسازی آشنا هستید؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پولسازی| چقدر با روش های پولسازی آشنا هستید؟

اگر اکنون در سال ۱۳۶۰ بودیم و این سوال را از شما میپرسیدم یقینا پاسخ هایی که میدادید کاملا متفاوت با پاسخ هایی است که اگر اکنون از شما بپرسم میدهید چرا که در دنیای دیجیتال امروز شیوه ها و روش های پولسازی کاملا تغییر کرده است و از ایده های که شاید ۳۰ سال پیش دستاوردی برای شما نداشت اکنون میتوانید میلیاردها تومان پول در بیاورید اما نکته ای که در تمام این سال ها ثابت مانده است ذهنیت های فرد است یعنی چه اکنون چه صدسال قبل و چه صدسال بعد شما میخواستید به یک ماشین پولسازی تبدیل شوید بای یک سری اصول خاص را می آموخته و به کار میگرفتید. اما این اصول که میتواند ثروتمند شدن شما را تضمین کنند کدامند؟ در ادامه به بررسی آنها میپردازیم. با ما همراه باشید تا ۶ گام اصلی و اساسی پولسازی را با هم بررسی کنیم.

گام اول پولسازی : هدف شما چیست؟

قبل از هرچیزی باید جواب این سوال را بدانید شما دقیقا دنبال چه چیزی هستید؟ اگر یک ملیون تومان پول به حقوق ماهانه شما اضافه شود پولسازی کرده اید اما اگر درآمد شما ماهانه ۱۰۰ ملیون تومان باشد باز هم پولسازی کرده اید ولی کدام یک را میخواهید. باید دقیقا بدانید چه چیزی میخواهید و برای کددام هدف تلاش میکنید؟ اگر ندانید مقصد کجاست نمیدانید که راه را درست پیموده اید یا نه . برای پولسازی و ثروتمند شدن قبل از هرکاری باید هدفتان را بشناسید تا بتوانید برای یافتن راه رسیدن به آن برنامه ریزی کنید.

گام دوم : به درونتان اعتماد کنید او بهترین راه پولسازی را میداند

پیام ها و الهامات درونی را در وجود هر فردی میتوان یافت. من علاقه دارم آنها را وحی های الهی بنمام. وحی های الهی بهترین راهکار برای پولسازی هستند. خداوند شما را به بهترین مسیر هدایت میکند. کافیست از او بخواهید و به او اعتماد کنید. اگر به ندای درونی خود توجه کنید خواهید توانست در کوتاه ترین زمان ممکن برترین ایده های پولسازی را بیابید و به بهترین روش ممکن آنها را اجرا کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به یک ماشین پولسازی تبدیل شوید. ندای درون شما بزرگترین داراییتان است پس اگر میخواهید موفق شوید، هرگز از او غفلت نکنید.

گام سوم پولسازی : انتخاب الگوی مناسب

کوین ترودو یک جمله ی بسیار مفهومی و با ارزش دارد که در تمام زمینه ها به خصوص مواقعی که میخواهید پولسازی کنید جواب میدهد آن هم این است: به چه کسی گوش میدهید؟

به راستی سوال من از شما این است به حرف چه کسی گوش میدهید. شاید اگر با یک کارمند عادی با سطح درآمد معمولی در مورد راه های پولسازی صحبت کنید او به شما بگوید که بهترین کار این است که در جای مشغول به کار شوید تا بیمه شما رد شود. در این صورت در سالهای از کار افتادگی مبلغی را دولت به شما پرداخت میکند تا بتوانید به کمک آن زندگیتان را بگذرانید . اما اگر بایک ثروتمند در مورد راه های پولسازی صحبت کنید او ایده هایی کاملا متضاد ایده ی اول به شما بدهد. پس اگر میخواهید به پول های کلان برسید افرادی را الگوی خود قرار داده که در این مورد حرفی برای گفتن داشته باشند.

گام چهارم : سرمایه گذاری روی خود

اگر شما کسی را خیلی دوست داشته باشید و خودتان را در قبال او مسئول بدانید چگونه رفتار میکنید؟؟؟  فرض کنید فرزندی دارید که به او بسیار علاقمند اید برای او چه کارهایی میکنید؟ جز این است که تلاش میکنید تا آینده ی او را تامین کنید، استعداد های او را پیدا کرده و پرورش دهید و کاری کنید که او زندگی عالی و سرشار از خوشبختی را تجربه کند؟؟؟ خیلی خب سوال من از شما این است اگر میخواهید پولسازی کنید چرا این کارها را برای خودتان انجام نمیدهید؟ چرا برای پیشرفت و رشد خود کاری نمیکنید. یکی از اساسی درترین اقدامات در پولسازی سرمایه گذاری روی خود برای ارتقا سطح دانش است. هرچه بیشتر بدانید و بهتر عمل کنید، در هر حوزه ای که فعالیت میکنید سریع تر به یک ماشین پولسازی تبدیل میشوید و این یک اصل غیر قابل انکار است.

 

 

گام پنجم پولسازی : پیروی از یک الگوریتم کلی

بنظر شما افرادی که در زندگیشان به یک سوپر جت پولسازی تبدیل شده اند چه ویژگی یکسانی دارند؟ بنظرتان آنها ذهنی بزرگتر و قدرتمند تر از ذهن شما دارند؟ نابغه هستند؟ و ابدا شبیه یک انسان عادی نیستند؟ اگر چنین است پس چرا بسیاری از افراد هستند که با اینکه مخترع اند اما اختراعاتشان هیچ گاه ثبت نمیشود و همیشه به اصطلاح هشتشان در گروه نهشان است؟ اجازه دهید به شما بگویم افرادی که توانای پولسازی دارند ابر انسان نیستند آنها تنها یک چک لیست از کارهای کوچک و روزانه دارند که در انجام آنها تداوم به خرج میدهند و همین تداوم در تکرار کارهای هرچند کوچک در طی دراز مدت آنها را به یک ماشین پولسازی تبدیل کرده است.

گام ششم : تقویت اعتماد به نفس

وقت آن رسیده که بپذیرید شما میتوانید از پس هر چالشی بر بیاید اگر میخواهید پولسازی کنید باید یک باور عمیق و همیشگی داشته باشید و آنهم این است. کاری نیست که شما از پس انجام دادن آن بر نیایید. شما میتوانید هرکاری را انجام دهید و باید اعتماد به نفس آن را داشته باشید. پای صحبت هر ثروتمندی بنشینید و از او بپرسید که چطور توانست پولسازی کند یک جواب بیشتر نمیدهد و آنهم این است. هیچ کاری نشد ندارد. گام ششم یکی از مهم ترین گام های پولسازی است اعتماد به نفس میلیارد شدن را داشته باشید. خواهید دید که در کوتاه ترین زمان ممکن میلیاردر میشوید.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false