نقش غلامرضا تختی ۹ میلیون تومان| قهرمان جهانم اما مسئولان مرا نمی شناسند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
نقش غلامرضا تختی ۹ میلیون تومان| قهرمان جهانم اما مسئولان مرا نمی شناسند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علیرضا گودرزی بازیگر فیلم سینمایی غلامرضا تختی در گفتگو با سید هادی کسایی زاده (خبرنگار) در مورد ناگفته های زندگی حرفه ای خود گفت. او که متولد پنجم بهمن ماه ۱۳۷۵ ساکن باقرشهر از توابع شهرستان ری است می گوید: پدرم کارگر است و در حرفه حفرچاه های فاضلاب تبحر و اشتغال دارد. من هم گاهی کمک پدر بودم اما عشق و علاقه من ورزش کشتی است و هرچه در توان دارم رابرای رسیدن به اوج موفقیت به کار می برم.

علیرضا در مورد نحوه آشنایی اش با تیم تولید فیلم سینمایی غلامرضا تختی گفت: خیلی از دوستانم همیشه می گفتند که شباهت زیادی به جهان پهلوان تختی دارم برای همین از سوی یکی از دوستان به آقای علی مردانی دستیار کارگردان معرفی شدم. و افتخار داشتم با بزرگانی مانند سیاوش طهمورث و آتیلا پسیانی همبازی شوم.

فیلمبرداری در سکانس هایی که من حضور داشتم کلا ۱۰ روز در یکی از سوله های فشافویه طول کشید. صدای فیلم هم برای خودم بود و دوبله نشد.

گودرزی در مورد دستمزدش برای بازی در این فیلم گفت: در سه قسط ۳ میلیون تومانی کلا ۹ میلیون تومان دستمزد گرفتم. البته دستمزد برای من اهمیتی نداشت و فقط می خواستم به احترام الگوی ورزشی و اخلاقی خودم جهان پهلوان تختی کاری انجام داده باشم. اما با این حال مردم فیلم را دوست داشتند هرچند به درستی دیده نشد.

پس از این فیلم هم پیشنهادی نداشتم چون زیاد اهل مصاحبه و رسانه نیستم و سرم به کار ورزش گرم است.

علیرضا گودرزی بازیگر فیلم سینمایی غلامرضا تختی در کنار موفقیتش در این فیلم قهرمانی های بزرگی هم برای کشور کسب کرده است. او دارنده مدال طلای نوجوانان جهان، مدال نقره نوجوانان آسیا، مدال برنز جوانان آسیا و مدال نقهر جوانان جهان است و می خواهد به هر نحوی شده مدال طلای المپیک را کسب کند.

این ورزشکار قهرمان و بازیگر گمنام کشورمان از رئیس جمهور می خواهد که شغل خوبی برایش فراهم شود تا بتواند بدون دغدغه مالی کشتی گیر حرفه ای شود و برای کشور افتخار آفرین باشد. اما نکته قابل تامل آن است که چرا مسئولان شهرستان ری این بازیگر و قهرمان را ندیدند و از او حمایت نکردند؟ او موجب افتخار شهرستان ری بوده که از این دیار بعنوان بازیگر فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی انتخاب شده و بازی کرده است.

علیرضا که دو خواهر کوچکتر از خود هم دارد می گوید: پدرم و خانواده ام از بازی من راضی بودند و افتخار کردند و این برای من کافی است.

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false