معرفی مراکز خرید و بازار  تهران و اجاره آپارتمان مبله تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
 معرفی مراکز خرید و بازار  تهران و اجاره آپارتمان مبله تهران

تهران پایتخت کشور عزیزمان به سبب موقعیتی که دارد مراکز خرید و پاساژ های زیادی را در خود جای داده است که برای بازدید از آنها نیاز به اجاره آپارتمان مبله تهران دارید . چرا که هر پاساژ و مرکز خرید، شامل قسمت های متعددی است و به زمان زیادی برای گشت و گذار نیاز دارد. گزینه ای که باعث شده این شهر و مراکز خرید آن با وجود شلوغی که دارند بازدیدکننده زیادی هم داشته باشند؛ این است که توانسته هر نوع سلیقه ای را در نظر بگیرد و پوشش دهد .

انتخاب مرکز خرید

خرید ملک در کلان شهری مثل تهران کار بسیار سختی است. با اجاره آپارتمان مبله تهران می توانید این سختی را آسان کنید. خصوصا اگر مسافر باشید و پاساژ گردی جزو تفریحات شما باشد. چون  همانطور که میدانید مراکز خریدی که ساخته می شوند فقط جنبه خرید کردن را ندارند در کنار آن امکانات دیگری مثل رستوران ، سینما و شهربازی هم افزوده شده است. بنابراین شما باید وقت زیادی را صرف گردش در آن ها کنید . شما میتوانید با اقامت به وسیله ی رزرو آپارتمان مبله تهران  این اطمینان را حاصل کنید که محدودیت مکان و زمان ندارید.

گرانترین مراکز خرید تهران و اجاره آپارتمان مبله تهران

اطلاعات کامل و جامع در مورد مراکز خرید و نحوه دسترسی به آن ها بسیار مهم است. با اجاره آپارتمان مبله تهران در نزدیکی مکانی که می خواهید از آن خرید کنید می توانید دسترسی خود را به آن آسان نمایید. این شهر به دلیل داشتن مراکز خرید فراوان در قسمت های مختلف، آپارتمان های مبله ای را نیز در نظر گرفته است تا با اجاره آپارتمان تهران کار برای گردشگران آسان گردد. گرانترین مراکز خرید تهران عبارتند از :  پالادیوم ،  کوروش ، سانا سنتر ، ارگ تجریش ، تیراژه ، مگامال و ایران مال.

مرکز خرید پالادیوم

v    پالادیوم : مرکز خرید پالادیوم در شمال پایتخت و محله زعفرانیه قرار گرفته است. شما با اجاره آپارتمان مبله تهران  در نزدیکی این مرکز می توانید چشم انداز زیبای آن را داشته باشید. پالادیوم با امکانات رفاهی و تفریحی که دارد اعم از پاساژ ها و مغازه های لوکس و برند ، رستوران ، دفاتر اداری و حتی باشگاه ورزشی ، به یکی از محبوب ترین ها در پایتخت تبدیل شده است. نام این مرکز برگرفته از فلز پالادیوم که گرانبها و مقاوم است؛ می باشد .

v    کوروش: اگر اجاره آپارتمان مبله تهران در مجاورت یکی از بزرگترین و لوکس ترین مراکز خرید ایران را انتخاب کرده اید؛ به شما تبریک می گوییم. این مرکز با ۱۷ طبقه و ۵۰۰ واحد تجاری در صنف های مختلف در غرب تهران بزرگراه شهید ستاری قرار گرفته است . رزرو آپارتمان مبله تهران در نزدیکی این مرکز به راحتی امکان پذیر میباشد. کوروش از ۵ بخش فروشگاه ها ، شهربازی ژوپیتر ، پردیس سینمایی ، رستوران و کافی شاپ تشکیل شده است .

v    سانا سنتر : اگر شما مسافر هستید و میخواهید اجاره آپارتمان مبله تهران را داشته باشید به شما توصیه می کنیم در نزدیکی سانا سنتر که در اندرزگو فرمانیه قرار گرفته انجام دهید . همانطور که از اسم این مرکز پیدا است شما میتوانید خرید آسان و راحتی را از آن داشته باشید . به سبب کالا های لوکس و برند های معروف جهانی ، این مرکز توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد . مغازه های این مرکز از ۱۰ صبح تا ۲۳ در خدمت مشتریان می باشند .

مرکز خرید سانا سنتر.

v    ایران مال : ایران مال با مساحت یک میلیون و ۹۵۰ هزار متر مربع در غرب دریاچه خلیج فارس قرار گرفته است . اجاره آپارتمان مبله تهران در نزدیکی این مرکز گران تمام می شود چون جزو بزرگترین مجتمع تجاری ، فرهنگی ، اداری و تفریحی دنیا است . این مجموعه دارای : ۴۰ سالن سینما و باغ دیدار است. این باغ در مرکز ایران مال قرار دارد و برگرفته از باغ شازده ماهان کرمان می باشد. دریاچه ی بزرگ به وسعت ۱۳ هزار متر مربع ، بازار ایرانی که نماد فرهنگ ایران اسلامی است با بخش های فرش ایرانی _ خشکبار ایرانی _ صنایع دستی ایرانی _ وسایل قدیمی ایرانی همگی در این مجموعه قرار دارند.

بازارهای سنتی تهران و اجاره آپارتمان مبله تهران

اجاره آپارتمان مبله تهران در نزدیکی بازار و مراکز خرید و تفریحی بیشتر به چشم میخورد. زیرا برای مردم جای مناسب با امکانات مناسب جهت رفع خستگی  ناشی از خرید است .در پایتخت برای بازارگردی نیاز به انرژی و توان بالقوه ای دارید. برای همین با اجاره آپارتمان تهران و استراحت  در آن میتوانید انرژی لازم را بدست آورید . تهران علاوه بر مراکز خرید لوکس بازار قدیمی و معروفی دارد که نشان از فرهنگ و تاریخ این شهر می باشد . برای مثال :

بازار بزرگ تهران : این بازار مرکز اقتصادی ایران محسوب می شود. هر نوع کالایی که بخواهید می توانید در آن پیدا کنید . از پوشاک و طلا گرفته تا کیف و کفش و زیورآلات . تنوع بالا و قیمت مناسب و دسترسی آسان به این مکان از مزیت های آن محسوب می شود. وجود رستوران ها در نزدیکی این بازار شرایط خرید را برای بازدیدکنندگان آسانتر کرده است.

بازار تجریش.

بازار تجریش: بازار تجریش یکی از جاذبه های گردشگری پایتخت محسوب می شود . اجاره آپارتمان مبله در اطراف بازار تجریش همراه با امکانات و قیمت مناسب کار چندان دشواری نیست . چون سالانه بازدیدکنندگان زیادی از آن دیدن میکنند ، بودن مکانی مناسب در اطراف آن الزامی است . این بازار علاوه بر میوه های با کیفیت و نوبرانه ، صنایع دستی ، سوغاتی های مناطق مختلف کشور و  لوازم منزل نیز دارد.

اسنپ روم سایتی است ک با تخفیف و پشتیبانی ۲۴ ساعته؛ این فرصت را در اختیار شما میگذارد تا با اجاره آپارتمان روزانه در تهران  بهترین تجربه اقامت و خرید را داشته باشید. شما بتوانید آپارتمان هایی با قیمت مناسب- دسترسی شهری آسان _ نظافت روزانه؛  نهایت لذت را از گشت و گذار خود ببرید .

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false