مردم شهرری به رئیسی اصولگرا رای دادند اما سهم آنها فرماندار حامی میرحسین شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مردم شهرری به رئیسی اصولگرا رای دادند اما سهم آنها فرماندار حامی میرحسین شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جامعه خبر، گروهی از مردم شهرستان ری در پیام های جداگانه ای به استاندار تهران و برخی مسئولان نوشتند: ما در انتخابات به منش، تفکر، خط سیاسی، راه و برنامه های آقای رئیسی رای دادیم تا تمامی عوامل چالش زای کشور در دولت روحانی برکنار شوند اما متاسفانه شاهد هستیم که فرماندار اصلاح طلب شهرستان ری همچنان با ماندگاری بر صندلی فرمانداری ری گویی به نوعی به این رای توهین شده است.

آنها گفتند: مگر می شود یک فرماندار که پادوی ستاد تبلیغات میرحسین موسوی بوده و بدون رزومه و تجربه و توانایی یک مرتبه سر از فرمانداری در بیاورد همچنان بر مستند قدرت باشد؟ سوال ما از آقای رئیس جمهور و استاندار تهران این است که فرماندار اصلاح طلب شهرستان ری (حسین توکلی) چه شاخصه و توانایی دارد که همچنان بر مستند قدرت است؟ بر اساس چه ساز و کاری اوفرماندار نمونه در استان تهران شد؟ مگر می شود؟

آیا باید به برگزاری انتخابات شورای شهر او در سطح شهرستان افتخار کرد که به دلیل عدم توانایی هیات اجرایی فساد انتخاباتی رخ داد و مردم باقرشهر و کهریزک فاقد شورای شهر شدند؟

آیا جلوگیری از ورود قاضی به بازشماری صندوق های رای افتخار این فرماندار اصلاح طلب است؟ چرا قاضی محمدساری را برای بازشماری صندوق ها راه ندادید؟

چرا علیرضا افشار بازرس بخشداری کهریزک را بعد از افشای فساد و همکاری با قاضی و خبرنگار ضدفساد (سید هادی کسایی زاده) برکنار کردید؟

آیا باید از برکناری معاون فرماندار به دلیل تخلفاتش از حسین توکلی کجانی (فرماندرا شهرستان ری) ممنون بود؟

آیا باید از دستگیری بخشدار مرکزی ری که از سوی او منصوب شده بود ممنون بود؟

آیا باید از دستگیری ۳۳ دهیار و عوامل دهیاری در دوره مدیریت او ممنون بود؟

آیا باید از دستگیری کارکنان شهرداری کهریزک و باقرشهر و حسن اباد در دوران مدیریت این فرماندار ممنون بود؟

مگر او فسادها را کشف و خنثی کرده بود؟ در حالی که این فسادها مخفی بود و از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات جنوب تهران کشف و خنثی شد.

آیا باید از اجرای نیمه کاره سند توسعه شهرستان ری از سوی این فرماندار تشکر کرد؟

آیا باید از ساخت و ساز بی رویه و تخلفات گسترده ساختمانی در دوران نظارت فرمانداری او در کهریزک و باقرشهر و حسن آباد تشکر کرد؟

آیا باید از تشدید آلایندگی ها در آراد کوه و پالایشگاه تهران از دوران مدیریت او تشکر کرد؟

آیا باید از تصادفات جاده ای، ترافیک شهری در خیابان شهید رجایی که همچنان لاینحل مانده تشکر کرد؟

آیا باید از دستگیری شهردار کهریزک به دلیل فساد در دوره مدیریت او تشکر کرد؟

آیا باید از انتصاب یکی از مجیزگویان او در فضای مجازی بعنوان دهیار شهرستان ری تشکر کرد؟

آیا باید ۱۶ هزار صنف زیرزمینی شهرستان ری را جزو عملکرد مثبت این فرماندار حساب کرد؟

این چه فرمانداری است که هواداران او در فضای مجازی افرادی فاقد سواد رسانه ای و تجربه خبری باشند که صبح تا شب مجیز او را بگویند و برمنتقدان عملکرد فرماندار فحاشی کنند؟

این چه فرمانداری است که خبرنگار حرفه ای و ضدفساد را با شکایت روانه کلانتری و بازداشتگاه و زندان می کند تا از او انتقاد نکنند؟

این چه فرمانداری است که در دوران مدیریتش چندین کودک بی گناه در کانال های فاضلاب شهرستانش جان خود را از دست دادند و او هیچ اقدامی برای پیشگیری نکرد؟

جناب آقای رئیسی، جناب آقای استاندار تهران؛ ما گروهی از مردم شهرستان ری از ماندگاری این فرماندار گلایه و نقد داریم و درخواست داریم برکنار شود. اینجا شهر مقدس ری است و نیاز به فرمانداری مقتدر، مومن، با ایمان، مدیر، مسلط، ضدفساد و مردمی دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false