فیلم| سوء استفاده «دی جی کالا» از جان مردم| پرونده باید به دادستانی برود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم| سوء استفاده «دی جی کالا» از جان مردم| پرونده باید به دادستانی برود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر متاسفانه یکی از شرکت های بزرگ و معتبر اینترنتی کشور فاسد از کار درآمد و امروز سوء استفاده غیراخلاقی اقتصادی این شرکت افشا شد و آبروی مدیران آن رفت.

شرکت دی جی کالا سهامی خاص و تحت عنوان شرکت نو آوران فن آوازه و متعلق به فردی به نام حمید محمدی است که دفتر مرکزی آن در تهران- تهران- ونك كوچه بوستان خيابان عطار پلاك 42 واقع است.

این شرکت هم اکنون بیش از 3 میلیون کاربر با تجربه خرید از دیجی‌کالا وجود دارد همچنین بیش از ۳ هزار فروشنده در زنجیره تامین کالاهای دیجی‌کالا هستند که باعث شده تا دیجی‌کالا رتبه۳ الکسا ایران با متوسط رشد سالیانه ۱۰۰درصدی کسب و کار باشد.

نکته قابل تامل احتکار 5 میلیون ماسک مورد نیاز مردم در روزهای انتشار ویروس کرونا است از سوی این شرکت است. گران فروشی و دروغ گویی هم بخش دیگری از اتهامات این شرکت عنوان شده است.

یه ضرب المثل است که می گوید آب که از سر گذشت چه یک وجب چه ۲ وجب…

مهم نیست تو یک خودرو بنز دزدیده باشی یا یک دوچرخه
مهم اینه تو دزدی کردی

شرکت محترم دی جی کالا از شرایط اقتصادی و بحرانی در روزهایی که مردم ایران به ماسک برای پیشگیری از ویروس کرونا نیاز دارند ماسک ها را علی رغم اینکه مجوزعرضه هم نداشته احتکار کرده و تعزیرات حکومتی این موضوع را بر اساس گزارش مردمی متوجه شده و در غیر این صورت این شرکت میلیاردها تومان دلالی از جان مردم می کرد.

حالا گزارشگر رسانه ملی گفته ۵ میلیون ماسک احتکار شده که اشتباه بوده و عدد کمی بیشتر اعلام شده است. دی جی کالا با یک پوزیشن حق به جانب از طریق رسانه های حامی خود بیانیه ای صادر کرده که احتکارش کم تر بوده است.

آنقدر انقدر اخلاق در کشور افول کرده و آنقدر تیغ قانون کند شده که یک شرکت اینترنتی به راحتی گناه و جرم مرتکب می شود و به راحتی و با افتخار از آن بعنوان ابزار تبلیغات استفاده می کند و هیچ عذرخواهی از مردم ایران هم نمی کند.

پیامبر اکرم می فرمایند: آنانکه به بازار ما چیزی وارد می‌کنند، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند و آنکه در بازار احتکار می‌نماید، مانند کسی است که در کتاب خدا کافر به شمار می‌آید. وارد کننده روزی می‌خورد و محتکر لعنت می‌برد.

رسوال الله ص نقل شده است: جبرئیل (ع) گفت: به جهنم گذر کردم و در آن جایگاهی دیدم که بسیار وحشتناک و مخوف بود. پس به مالک آن گفتم: این جایگاه برای چه کسانی است؟ گفت: برای سه طایفه است که یکی از آنها احتکار کنندگان هستند.

حالا دادستان کل کشور نامه ای به وزیر بهداشت داده تا با این افراد محتکر و سود جو برخورد قاطع شود. آیا تعزیرات حکومتی این پرونده را به دادستانی ارجاع می دهد یا خودش با یک جریمه ساده تمام می کند؟

امیدواریم محاکمه دی جی کالا شکل بگیرد و رسانه ها و کانال های حامی او هم افشا شوند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false